تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمان برگزاری جشنواره فیلم ورزشی تغییر کرد

زمان برگزاری جشنواره فیلم ورزشی تغییر کردبه گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، سید مجتبی علوی با بیان اینکه جشنواره بین‎المللی فیلم‎های ورزشی ایران در بخش خصوصی برگزار می‌شود و ردیف بودجه مشخصی برای حمایت دولتی ندارد، گفت: به دلیل حل نشدن موانع و مشکلات برگزاری جشنواره از تیرماه به شهریور ۹۸ منتقل شد. بر این اساس با توجه به اوضاع اقتصادی نامناسب، در ماه‎های اخیر رایزنی‎ها برای جذب حامیان مالی برای برگزاری هر چه بهتر این رویداد آغاز شد.

وی تصریح کرد: این جشنواره به عنوان یک رویداد تخصصی که مقر جهانی دارد، از اهمیت بالایی برخوردار است و برگزار نشدن آن ممکن است باعث از دست رفتن پایگاه منطقه‌ای ایران به عنوان یکی از ۱۶ پایگاه جهانی فدراسیون جهانی فیلم و تلویزیون ورزشی (FICTS) برای ورود به جشنواره جهانی میلان شود.

علوی اظهار امیدواری کرد با مرتفع شدن بخشی از مشکلات و موانع، برگزاری با شکوه این رویداد بین‎المللی در شهریورماه فراهم شود.

به گفته وی دوازدهمین جشنواره بین‎المللی فیلم‎های ورزشی ایران ۵ تا ۸ شهریور ۹۸ همزمان در تهران و قشم برگزار می‌شود و مقرر شده مراسم ویژه‌ای در سواحل نیلگون خلیج فارس با حضور مهمانان و فیلمسازان ایرانی و خارجی، سفرا و نمایندگان کشور‌های خارجی شرکت کننده در جشنواره برگزار شود.

وی با بیان اینکه در این دوره ۷۰۲ فیلم از ۵۴ کشور متقاضی حضور در جشنواره هستند، افزود: ۲۳۶ اثر در بخش ملی و ۴۶۶ اثر در بخش بین الملل این رویداد ثبت نام کرده اند که بزودی هیأت انتخاب بررسی آثار را آغاز می‌کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمان برگزاری جشنواره فیلم ورزشی تغییر کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..