تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز عملیات اجرایی احداث پردیس تئاتر شهر مشهد در دهه کرامت

به گزارش  خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، احسان اصولی با اشاره به نهایی شدن طرح بزرگترین پردیس تئاتر شهر، اظهارکرد: احداث و ایجاد مجموعه تئائر بزرگ شهر یکی از وعده های شورای پنجم شهر مشهد به هنرمندان و بویژه اهالی تئاتر مشهد بود که خوشبختانه با پیگیری های جدی شورا و عزم شهردار محترم، گام جدیدی در جهت تحقق این مهم برداشته شده است.
وی در ادامه گفت: معماران و طراحان بزرگ و شاخص کشور طرح های پیشنهادی خود را برای کارشناسان ارسال کردند که از ۵۰ طرح ارسالی، ۳ اثر به مرحله نهایی رفت و طرح برگزیده و ایده برتر روز گذشته با نظر هیئت داوران متشکل از سیدمحمد بهشتی شیرازی، عضو پیوسته فرهنگستان هنر، نشید نبیان، فوق دکتری شهرهای هوشمند از دانشگاه ام‌آی‌تی و ایرج کلانتری، طراح و معمار برجسته کشور انتخاب شد.
اصولی گفت: حضور این داوران و شخصیت های برجسته  فرصت مغتنمی است و امیدواریم انتخاب آنها برای مردم مشهد مایه خیر و برکت باشد. 
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد از پیش بینی حدود ۱۶ میلیاردتومان اعتبار برای این پروژه در بودجه سال ۹۸ خبرداد و گفت: با آمادگی شهرداری و دستور شهردار، در دهه کرامت شاهد کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی این پروژه خواهیم بود و امیدواریم تا اوایل سال ۱۴۰۰ نیز به بهره‌برداری برسد.

۴۶




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز عملیات اجرایی احداث پردیس تئاتر شهر مشهد در دهه کرامت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..