تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش سخنگوی دولت به خبر قهر جهانگیری با روحانی

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، علی ربیعی سخنگوی دولت درباره نشست عصر امروز هیئت دولت، گفت: معاون اول رئیس جمهور در جلسه امروز  هیئت وزیران تمامی دستگاه‌های اجرایی را موظف کرد تا برنامه‌های خود را در سقف بودجه تعدیل شده تنظیم کنند.

>>>در اینباره بیشتر بخوانید؛

تکذیب قهر جهانگیری از دولت/ معاون اول هم اکنون در جلسه هیات دولت حضور دارد

واکنش حسام‌الدین آشنا به شایعه قهر جهانگیری از دولت با هشتگ اختلاف نظر بد نیست

وی ادامه داد:سازمان برنامه و بودجه باید با اعطای قدرت جابجایی به دستگاه‌های اجرایی امکان هزینه بهینه را فراهم سازد.

سخنگوی دولت، اضافه کرد:دستگاه‌های اجرایی باید برنامه افزایش بهره وری سازمانی را تنظیم کنند و تبدیل بوجه به هیچ وجه نباید شامل حقوق و مزایای کارکنان و بازنشستگان و تعهدات مشابه دولت باشد.

ربیعی در پاسخ به این سؤال که ماجرای قهر جهانگیری از دولت، صحت دارد یا خیر، گفت: بین اختلاف نظر و قهر، تفاوت وجود دارد. طرح موضوع قهر در شأن آقای جهانگیری نیست و صحت ندارد.

2727




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش سخنگوی دولت به خبر قهر جهانگیری با روحانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..