تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاغذ از لیست کالاهای اساسی حذف شد؟

پاسخ امیرزاده به باشگاه خبرنگاران جوان؛

آیا کاغذ از لیست کالاهای اساسی حذف شد؟

همایون امیرزاده مدیر روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در  گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص ادعای یکی از واردکنندگان کاغذ مبنی بر خروج آن از لیست کالاهای اساسی گفت: تاکنون به ما در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره خروج کاغذ از لیست کالاهای اساسی چیزی نگفته اند و چنین مطلبی صحت ندارد.

گفتنی است؛ چندی پیش مطرح شده بود که کاغذ از لیست کالا‌های اساسی خارج شده است. در همان زمان سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی این موضوع را تکذیب کرد. حال پس از اینکه خبر‌هایی درباره حذف نشدن اختصاص ارز ۴۲۰۰ تومانی برای واردات کالا‌های اساسی مطرح شده، یکی از واردکنندگان کاغذ این موضوع را مطرح کرده که کاغذ از لیست کالا‌های اساسی خارج شده است.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاغذ از لیست کالاهای اساسی حذف شد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..