تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امکان انتقال وجه کارت به کارت آیگپ به ۸ بانک رسید

در راستای ارائه سرویس‌های مالی در بستر شبکه اجتماعی تمام خدمات:

امکان انتقال وجه کارت به کارت آیگپ به ۸ بانک رسیدبه گزارش  حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه روند توسعه پیام‌رسان آیگپ سرویس خدمات مالی این پیام‌رسان صبح امروز یکشنبه ۲ تیرماه به روز رسانی شد.

در این به روز رسانی تعداد بانک‌های مبدا در سرویس انتقال وجه کارت به کارت افزایش یافت و به این ترتیب کاربران آیگپ می‌توانند از بانک‌های پارسیان، آینده، توسعه تعاون، صنعت و معدن، پست بانک، اقتصادنوین، انصار و ایران زمین وجه مورد نظر خود را به تمامی کارت‌های عضو شبکه شتاب منتقل کنند. بر همین اساس کاربران در زمینه انتخاب کارت مقصد هیچ محدودیتی ندارند و به کارت‌های تمام بانک‌های فعال در کشور می‌توانند وجه منتقل کنند.

با توسعه «خدمات مالی»، کاربران آیگپ می‌توانند بدون نیاز به نصب برنامه‌های متعدد در تلفن همراه خود از خدمات پیام رسان از جمله «کیف پول»، «انتقال وجه در محیط چت»، «استعلام و پرداخت جرائم راهنمایی و رانندگی»، «پرداخت قبض تلفن ثابت و همراه»، «خرید بسته‌های اینترنتی» و «پرداخت قبوض آب، برق و گاز» استفاده کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن نیاز‌های روزانه خود در این حوزه را فضایی راحت و سریع برطرف کنند.

گفتنی است؛ با تلاش‌های صورت گرفته به زودی امکان انتقال وجه کارت به کارت از مبدا سایر بانک‌های کشور در پیامرسان آیگپ فراهم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: امکان انتقال وجه کارت به کارت در پیامرسان آیگپ فراهم شد 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امکان انتقال وجه کارت به کارت آیگپ به ۸ بانک رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..