تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باج‌گیری ترامپ از کشورهای عربی با معامله قرن/اعتراض هماهنگ فتح و حماس

به گزارش ایسنا، به نقل از روسیا الیوم،‌ منیر الجاغوب، رئیس دفتر اطلاع‌رسانی کمیساریای بسیج و سازماندهی جنبش فتح تصریح کرد: دولت آمریکا راه حل مبتنی بر استفاده از اموال عرب‌ها برای کشتن و از بین‌ بردن آرمان‌های سیاسی ملت فلسطین را پیشنهاد می‌دهد.

وی  از کشورهای عربی خواست به واشنگتن اجازه ندهند از آنها با این روش اهانت‌بار باج‌گیری کند و کشورهای عربی باید به جای آن برای مطرح ساختن مجدد طرح صلح و فراهم کردن حمایت مالی لازم برای اجرای آن اقدام کنند.

در همین راستا، عبداللطیف القانوع، سخنگوی جنبش حماس تاکید کرد که اظهارات جارد کوشنر، داماد و مشاور ارشد دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا و پیشنهادات اقتصادی وی، از اهداف کنفرانس بحرین برای تبدیل کردن مسئله ملت فلسطین به یک مسئله اقتصادی با هدف اجرایی کردن معامله قرن پرده برمی‌دارد.

القانوع همچنین تصریح کرد: فلسطینیان با این طرح مخالف هستند و به مبارزه‌شان برای ناکام گذاشتن معامله قرن ادامه خواهند داد.

سخنگوی جنبش حماس خاطرنشان کرد: دولت آمریکا همچنان این توهم را دارد که ملت فلسطین می‌تواند حق و حقوق و مقدسات خود را با هرگونه پروژه و پول مبادله کند.

 کاخ سفید پیشتر در بیانیه‌ای اعلام کرد که نخستین مرحله طرح صلح آمریکا در خاورمیانه موسوم به "معامله قرن" شامل سرمایه‌گذاری حدود ۵۰ میلیارد دلار در غزه، کرانه باختری، مصر، اردن و لبنان است.

بحرین در روزهای ۲۵ و ۲۶ ژوئن میزبان کارگاه اقتصادی با عنوان "صلح برای شکوفایی" خواهد بود.

هدف از این کارگاه اجرای طرح معامله قرن است که بر اساس آن فلسطینی‌ها مجبور هستند امتیازات ناعادلانه‌ای را به اسرائیل بدهند.

۵۰۵۰




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باج‌گیری ترامپ از کشورهای عربی با معامله قرن/اعتراض هماهنگ فتح و حماس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..