تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه سمبوسه / آموزش پخت سمبوسه خوشمزه در خانه + نکات مهم

طرز تهیه سمبوسه / آموزش پخت سمبوسه خوشمزه در خانه + نکات مهمسمبوسه یکی از خوشمزه ترین و در عین حال آسان ترین غذاهایی است که می توانید بپزید و نوش جان کنید. ما در این قسمت از باشگاه خبرنگاران جوان سعی کرده ایم بهترین روش طرز تهیه سمبوسه خانگی را همراه با نکات پخت آن به شما آموزش دهیم، با ما همراه باشید.

مواد لازم برای پخت سمبوسه در خانه گوشت چرخ کرده: نیم کیلوگرم پیاز درشت: 1 عدد فلفل دلمه درشت: 2 عدد سیب زمینی: نیم کیلوگرم روغن: به مقدار لازم سبزی دلمه: 1 کیلو گرم نمک: به مقدار لازم پودر فلفل سیاه: به مقدار لازم نان لواش: 20 عدد آرد: 3 قاشق غذاخوری

هم چنین بخوانید: سمبوسه پائیزی + دستور تهیه 

طرز تهیه سمبوسه / آموزش پخت سمبوسه خوشمزه در خانه + نکات مهم

مراحل طرز تهیه سمبوسه خوشمزه خانگی فلفل دلمه و پیاز را به قطعات کوچک تر خرد کنید. گوشت چرخ کرده را همراه با پیاز و فلفل دلمه ای سرخ کنید. سیب زمینی ها و سبزی دلمه را به صورت ریز خرد کرده و به مواد در حال سرخ اضافه کنید. مقداری نمک و فلفل سیاه را به مواد اضافه کرده و هم بزنید. حرارت اجاق گاز را کم کرده و اجازه دهید تا مواد به آرامی و با بخار پخته شوند. نان های لواش را به شکل مربع یا سه گوش برش دهید. مایه آماده شده را لای نان لواش ها ریخته و آن ها را مثلثی شکل تا کنید. سه قاشق آرد را با مقداری آب حل کنید. برای این که نان لواش ها باز نشود از خمیر (آرد وآب ) بر روی محل بستن نان بزنید. تمامی لواش ها را درون روغن سرخ کنید.

تمامی مراحل تهیه سمبوسه خوشمزه در خانه به این شکل بود، امید که آن را پخته و نوش جان کنید.

طرز تهیه سمبوسه / آموزش پخت سمبوسه خوشمزه در خانه + نکات مهم

هم چنین بخوانید: چه طور سمبوسه تن ماهی درست کنیم؟ 

نکات مهم در رابطه با پخت سمبوسه خانگی این غذا را می توان به عنوان یک وعده غذای دانشجویی یا بچه مدرسه ای هم تهیه کرد . به طور کلی برای پخت سمبوسه خوشمزه زمانی در حدود 1 ساعت و 30 دقیقه نیاز دارید. سمبوسه می تواند وعده غذای اصلی در شام یا ناهار و حتی به عنوان پیش غذا سرو شود. از گزینه های مناسب و لذیذ برای سفره های افطاری رمضان است. در آخر کار می توانید سمبوسه های سرخ شده را بر روی دستمال کاغذی یا یک تکه پارچه تمیز قرار دهید تا روغنشان گرفته شود. با سس قرمز می توانید این خوشمزه را میل کنید.

سمبوسه های خوشمزه با این روش را یک بار هم شده امتحان کنید و از خوردنش در کنار عزیزانتان لذت ببرید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه سمبوسه / آموزش پخت سمبوسه خوشمزه در خانه + نکات مهم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..