تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حرف آخر یحیی درمورد حضور در پرسپولیس

حرف آخر یحیی درمورد حضور در پرسپولیسبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی گل‌محمدی به همراه داود فنایی و مهدی رحمتی دقایقی پیش به فرودگاه مشهد رسید تا آماده نخستین تمرین این تیم برای فصل جدید شوند. این سرمربی درباره ماندنش در پدیده و جلسه صبح امروز (شنبه) او با حمیداوی و ایرج عرب اعلام کرد: فعلاً در پدیده می‌مانم.

صبح امروز ایرج عرب و یحیی گل‌محمدی همراه با فرهاد حمیداوی، مالک باشگاه پدیده جلسه‌ای تشکیل دادند تا درباره جدایی گل‌محمدی از پدیده و حضورش در پرسپولیس مذاکره شود.

با وجود اینکه در این جلسه مدیرعامل پرسپولیس اصرار بر حضور گل‌محمدی در پرسپولیس داشت اما در نهایت مالک پدیده اعلام کرد، به هیچ عنوان به جدایی سرمربی تیمش رضایت نخواهد داد. از این رو این جلسه بی نتیجه به اتمام رسید تا گل‌محمدی راهی مشهد شود و خود را برای حضور در تمرین عصر تیمش آماده کند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حرف آخر یحیی درمورد حضور در پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..