تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرسپولیس رسما اعلام کرد؛جانشین برانکو خارجی است

به جدایی برانکو ایوانکوویچ از تیم پرسپولیس که کاملا هم غیرمنتظره بود، حالا مسئولان این باشگاه به دنبال یافتن جانشینی مطمئن برای این مربی کروات هستند تا هرچه زودتر بتوانند به وضع خود سامان دهند و تیمی قدرتمند را برای حضور در لیگ نوزدهم آماده کنند.

در روزهای اخیر اسامی زیادی ازجمله یحیی گل‌محمدی، علی دایی، افشین قطبی و ... برای حضور در پرسپولیس مطرح و از بین گزینه‌های خارجی نیز اسامی مربیانی همچون والتر زنگا عنوان شده بود که درنهایت باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفت یک مربی خارجی را جانشین برانکو کند.

پرسپولیسی ها در حالی این خبر را اعلام کردند که به نظر می آید از به خدمت گرفتن یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی جدید خود ناامید شده اند زیر نتوانستند رضایت مالک تیم پدیده را جلب کنند.

254 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرسپولیس رسما اعلام کرد؛جانشین برانکو خارجی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..