تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فوتسال زیر 20 سال آسیا؛قهرمانی ژاپن در حضور افغانستانی‌های پرشور/ایران سوم شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی فوتسال زیر 20 سال ژاپن موفق شد با کسب برتری 3-1 مقابل افغانستان، به مقام قهرمانی رقابت های فوتسال زیر 20 سال آسیا در شهر تبریز برسد. نکته قابل توجه این دیدار حضور پرشور هواداران تیم ملی افغانستان در سالن پورشریفی تبریز بود که سالن را به تصرف خود در آورده بودند.

پیش از دیدار فینال هم در دیدار رده‌بندی رقابت‌های فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا تیم های ایران و اندونزی به مصاف هم رفتند که ایران با پیروزی 9-1،توانست در رتبه سوم این مسابقات قرار بگیرد. 

254 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فوتسال زیر 20 سال آسیا؛قهرمانی ژاپن در حضور افغانستانی‌های پرشور/ایران سوم شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..