تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک تحلیلگر از پیشنهاد اپل برای خرید شرکت تسلا و دلایل رد این پیشنهاد پرده برداشت

یک تحلیلگر از پیشنهاد اپل برای خرید شرکت تسلا و دلایل رد این پیشنهاد پرده برداشتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت خودروسازی تسلا از سال ۲۰۰۳ با هدف تولید خودرو و قطعات خودرو‌های الکتریکی فعالیت خود را آغاز کرد، این شرکت در طی دهه ۲۰۰۰ پیشرفت‌های بسیاری داشت، اما بعد از سال ۲۰۱۰ و تولید اولین مدل‌های پرفروش خود به شرکتی شناخته شده و بسیار معتبر و معروف تبدیل شد. به همین جهت شرکت اپل، که در آن روز‌ها در دوران اوج خود قرار داشت، تصمیم گرفت تا این شرکت را خریداری کند. اپل در سال ۲۰۱۳ تصمیمی جدی برای خریداری تسلا داشت و اصطلاحا به یک قدمی مالکیت تسلا رسیده بود، حتی قیمت بسیار مناسبی نیز به مدیران این شرکت پیشنهاد داده شده بود، اما ایلان ماسک و دیگر مدیران تسلا این پیشنهاد را قبول نکردند.

یک تحلیلگر از پیشنهاد اپل برای خرید شرکت تسلا و دلایل رد این پیشنهاد پرده برداشت

کریگ ایروین یک از تحلیلگران مطرح شرکت تامین سرمایه Roth Capital Partners در مصاحبه با CNBC اعلام کرده که اپل در سال ۲۰۱۳ برای خریداری شرکت تسلا اقدام کرد، اپل برای هر سهم تسلا مبلغ ۲۴۰ دلار را پیشنهاد کرد، اما تسلا در آن زمان این پیشنهاد را رد کرد، پس گذشت چند سال از آن پیشنهاد ارزش هر سهم تسلا به ۴۰۰ دلار هم رسید و این شرکت روند مثبتی را طی می‌کرد، اما در ماه اخیر ارزش هر سهم تسلا به ۱۹۷ دلار رسیده است. کریگ ایروین گفته که نمی‌داند در زمان ارائه پیشنهاد، مراحل اداری تا کجا پیشرفت، اما از رقم‌هایی که اعلام می‌کند کاملا مطمئن است.

بیشتر بخوانید: ون Proace City محصول جدید تویوتا در اروپا +تصاویر

یک تحلیلگر از پیشنهاد اپل برای خرید شرکت تسلا و دلایل رد این پیشنهاد پرده برداشت
در مصاحبه این تحلیلگر آمده که پس از آن نیز در سال ۲۰۱۴، ایلان ماسک، مدیر اجرایی و مالک ۲۱ درصد از سهام تسلا، با تیم کوک، مدیر اجرایی اپل نیز ملاقاتی داشت و بر سر ادغام دو شرکت گفت‌و‌گویی شکل گرفت، اما یکی از مهم‌ترین دلایلی که موجب رد این پیشنهاد شد، بحث افراد و مقام‌ها بود، اپل با خرید تسلا می‌خواست ایلان ماسک را از کار برکنار کند و این درحالی است که ایلان ماسک به عنوان یکی موفق‌ترین مدیران کسب‌و‌کار‌های مختلف دنیا و مالک تسلا، از این شرط اپل استقبال نکرد.

یک تحلیلگر از پیشنهاد اپل برای خرید شرکت تسلا و دلایل رد این پیشنهاد پرده برداشت

یک تحلیلگر از پیشنهاد اپل برای خرید شرکت تسلا و دلایل رد این پیشنهاد پرده برداشت
در هر صورت این اتفاق تا کنون رخ نداده و اپل و تسلا برنامه‌هایی مشترک برای آینده خود ندارند، اپل در سال‌های اخیر اشتیاق فراوانی برای وارد شده به صنعت خودرو و تولید سیستم و فناوری‌های خودرو‌های بدون راننده یا خودران داشته، اما تا کنون اتفاق مهمی در این حوزه انجام نداده است. شاید با کاهش ارزش سهام تسلا و برداشتن شروط سخت از طرف اپل، به زودی شاهد آن باشیم تسلا به یکی از زیرمجموعه‌های اپل تبدیل شود.

انتهای پیام/

دلایل رد پیشنهاد تسلا از اپل



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک تحلیلگر از پیشنهاد اپل برای خرید شرکت تسلا و دلایل رد این پیشنهاد پرده برداشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..