تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکسی دیده نشده از عروسی شهید محمد بلباسی

عکس دیده نشده از عروسی شهید مدافع حرم که همسر وی منتشر کردبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته ۳۱ خردادماه سالروز ازدواج شهید محمد بلباسی از شهدای مدافع حرم بود که به همین مناسبت همسر این شهید سرافراز عکسی از مراسم عروسی خود را در اینستاگرام منتشر کرد.

گفتنی است؛ شهید محمد بلباسی از شهدای لشکر عملیاتی ۲۵ کربلای مازندران و یکی از ۱۳ نفری بود که در روز ۱۷ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۵ در نبرد خان طومان به شهادت رسید، در حالی که فرزند کوچکش زینب هرگز وی را ندیده بود. همسر شهید بلباسی پس از شهادت او پست‌های متعددی در ارتباط با آن شهید منتشر کرد که بسیاری از آن‌ها مورد توجه قرار گرفتند.

همسر شهید بلباسی در استوری خود در اینستاگرام نوشت:

از روزی که نقل دامادی روی سرت ریختند تا روزی که خمپاره مثل نقل روی سرت می‌ریخت زیاد طول نکشید.

عکس دیده نشده از عروسی شهید مدافع حرم که همسر وی منتشر کرد

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکسی دیده نشده از عروسی شهید محمد بلباسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..