تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شاتل موبایلی‌ها ارزان‌تر پارک می‌کنند

شاتل موبایل اعلام کرده که به مشترکین این اپراتور که از اپلیکیشن الوپارک استفاده کنند، اعتبار اولیه‌ به ارزش ۵۰ هزار تومان هدیه می‌دهد.

شاتل موبایل در اقدامی دیگر برای همکاری با تأمین‌کنندگان خدمات کاربردی آنلاین و استارتاپ‌های نوآور در حوزه زندگی دیجیتال، این امکان را برای مشترکین سیم‌کارت‌های شاتل موبایل فراهم کرده تا با استفاده از شماره‌ی شاتل موبایل خود بتوانند از ۵۰ هزار تومان اعتبار اولیه اپلیکیشن «الوپارک» بهره‌مند شوند و به آسانی ضمن جست‌وجو و یافتن جای پارک مناسب در تمام شهرهای تحت پوشش این سامانه، نسبت به رزرو آن اقدام کنند.

اپلیکیشن الوپارک در حال حاضر در شهرهای تهران، تبریز و قم در حال سرویس‌دهی است و کلیه مشترکین قدیمی و جدید سیم‌کارت‌های شاتل موبایل می‌توانند با وارد کردن شماره شاتل‌موبایلی خود و ثبت‌نام در اپلیکیشن یا نسخه وب الوپارک «۵۰ هزار تومان» اعتبار اولیه هدیه ویژه شاتل موبایلی‌ها را در حساب خود دریافت و در هر بار رزرو پارکینگ، ۵۰ درصد از میزان مبلغ رزرو پارک خودروی خود را از این اعتبار هدیه پرداخت کنند.

گفتنی است ازطریق سرویس الو پارک، امکان جستجوی پارکینگ براساس نام محله و خیابان، جست‌وجو براساس نام پارکینگ، رزرو جای پارک، پرداخت آنلاین هزینه جای پارک، دریافت اطلاعات وجود جای پارک خالی در پارکینگ‌ها، دریافت اطلاعات محدودیت‌ها، راهنمای دسترسی به پارکینگ‌ها و به اشتراک‌گذاری پارکینگ وجود دارد.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص خدمات الوپارک، انتخاب شماره و خرید سیم‌کارت شاتل با پوشش سراسری 3G و 4G و پیش‌شماره ۰۹۹۸ با کد یک، می‌توانند به وب‌سایت شاتل موبایل به نشانی www.shatelmobile.ir مراجعه نمایند یا ازطریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ به‌صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان پشتیبانی شاتل موبایل تماس بگیرند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شاتل موبایلی‌ها ارزان‌تر پارک می‌کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..