تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته پایانی خرداد 1398

در آخرین هفته از خرداد ماه ۹۸، در نقش یک گیاه گوشت‌خوار قرار بگیرید، شهر دلخواه خود را بسازید و یک بازی معمایی جذاب را تجربه کنید.

در هفته پایانی خردادماه سال ۹۸، طبق روال همیشه در مقاله بهترین بازی‌های اندروید و آیفون هفته به سراغ پنج بازی برتری رفته‌ایم که در زومجی معرفی شده‌اند. در این هفته بازی اندروید و آیفون Nom Plant را معرفی کردیم که باید یک گیاه گوشت‌خوار را به بالاترین نقطه محیط برسانید. همچنین بازی معمایی و شهرسازی Color Land: Build by Number را داشتیم که در آن می‌توانید در سه مرحله با بلوک‌های مختلف یک شهر کامل را ایجاد کنید.

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده در زومجی بیندازید.

بازی موبایل Nom Plant

Nom Plant مقاله مرتبط

Nom Plant یک بازی آرکید و آفلاین از استودیو Lucky Kat است که تمام مخاطبان بازی‌های موبایل را هدف قرار داده است. گیم‌پلی بازی بسیار ساده است؛ شما در نقش گیاهی مشابه با گیاهان آدم‌خوار مجموعه ماریو قرار می‌گیرید که باید با انتخاب مسیر درست و به‌وسیله چپ و راست کشیدن انگشتان روی صفحه‌نمایش موبایل، گیاه را به بالاترین نقطه محیط برسانید. سازندگان در بازی چالش‌های مختلفی برای سخت‌تر شدن گیم‌پلی قرار داده‌اند که هرکدام ویژگی منحصربه‌فرد خود را دارند. اصلی‌ترین چالش در بازی موانعی مثل تیغه‌های تیز و دشمنانی است که سر راه‌تان قرار می‌گیرند. در هر بار تلاش برای پشت سر گذاشتن مراحل، می‌توانید در طول مسیر متوقف شوید و آن را ادامه دهید، اما اگر به یکی از موانع برخورد کنید، جان خود را از دست می‌دهید و باید مجددا مرحله‌ی مورد نظر را تکرار کنید. در مراحل بازی Nom Plant می‌توانید پاداش‌های مختلف به‌دست بیاورید و از آن‌ها برای تغییر ظاهر گیاهان استفاده کنید. اگر به‌دنبال یک بازی آرکید سرگرم‌کننده روی پلتفرم موبایل هستید، Nom Plant را از دست ندهید.

بازی موبایل Stickman Bike Battle

Stickman Bike Battle مقاله مرتبط

Stickman Bike Battle یک بازی چندنفره جذاب با محوریت دوچرخه‌سواری است که استودیو Djinnworks GmbH وظیفه ساخت آن را به‌عهده داشته است. این بازی رقابتی این‌بار شخصیت استیک‌من را در نقش یک دوچرخه‌سوار قرار می‌دهد و او وظیفه دارد تا با سرعت هرچه‌تمام‌تر مسیر خود را به‌پایان برساند. گیم‌پلی بازی روی کنترل کامل دوچرخه تمرکز دارد و شما تنها با تمرین و تکرار می‌توانید بر آن مسلط شوید. هدف شما کسب بهترین امتیاز نسبت به سایر بازیکنان و قرار گرفتن در بهترین رتبه در لیدربورد جهانی است. از نکات جالب توجه این بازی، مسیرهای گوناگون در کشورهای مختلف است که هرکدام تجربه متفاوتی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهند. هر مسیر چالش‌ها و موانع مختلفی دارد و بازیکنان می‌توانند در آن‌ها سکه جمع‌آوری کرده و از این سکه‌ها برای خرید دوچرخه‌ها و شخصیت‌های جدید استفاده کنند. بازی Stickman Bike Battle بدون شک دارای صحنه‌های اکشن جذابی است که به‌واسطه دوربین و گیم‌پلی خاص آن ممکن شده است. این بازی با داشتن گیم‌پلی چالش‌برانگیز به‌خوبی می‌تواند طرفداران زیادی را به سمت خوب جلب کند و بخش آنلاین آن انگیزه لازم را برای بازیکنان ایجاد می‌کند. اگر از طرفداران ورزش دوچرخه‌سواری هستید و قصد دارید یک بازی رقابتی هیجان‌انگیز را تجربه کنید، بازی Stickman Bike Battle را هم‌اکنون می‌توانید روی فروشگاه پلی‌استور و اپ‌استور دانلود کنید.

Color Land: Build by Number مقاله مرتبط

بازی بعدی این فهرست، یک اثر معمایی و شهرسازی از استودیو Jelly Button Games‏ است که Color Land: Build by Number نام دارد. این بازی کاملا آفلاین است و بازیکنان در آن وظیفه دارند تا با ساخت‌وساز مختلف، شهرسازی کنند. این بازی دارای محیط‌های مختلفی است که هر کدام‌ یک شهر کامل را به‌نمایش می‌گذارند. محیط‌ها در ابتدا بسیار ساده هستند و بازیکنان باید آن‌ها را در سه مرحله به یک شهر کامل تبدیل کنند. در مرحله اول، طراحی محیط‌های اولیه همانند آب، چمن و خشکی صورت می‌گیرد. دومین مرحله طراحی به جزئیات بیشتر شامل درختان، دیوار و زمین‌های بازی مربوط می‌شود و در مرحله آخر ریزترین جزئیات همانند انسان‌ها و حیوانات در محیط بازی قرار داده می‌شوند. این سه روش درکنار یکدیگر طراحی‌های مختلف و گوناگونی را ایجاد می‌کنند که باعث می‌شود نتیجه کار هر بازیکن با یکدیگر متفاوت باشد. در بازی Color Land: Build by Number بلوک‌ها نقش اساسی را در طراحی شهر بازی می‌کنند. هر بلوک شماره‌ای دارد که نشان‌گر شماره المان‌های محیطی است که جای وسایل مختلف را مشخص می‌کند. بازی دارای پرداخت درون‌برنامه‌ای است و هم‌اکنون می‌توانید آن را به‌صورت رایگان از فروشگاه اپ‌استور یا پلی‌استور دانلود کنید.

بازی موبایل Wonder Boy: The Dragon

Wonder Boy: The Dragon's Trap مقاله مرتبط

Wonder Boy: The Dragon's Trap یک بازی اکشن سایداسکرولینگ از استودیو Dotemu است که در گذشته برای کنسول‌های خانگی و پلتفرم استیم عرضه شده بود و حالا دارندگان گوشی‌های هوشمند هم می‌توانند ماجراجویی‌های خطرناک قهرمان آن را تجربه کنند. داستان بازی روایت‌گر پسرک قهرمانی است که وظیفه دارد وارد یک قلعه شود و اژدهای درون آن را از بین ببرد. اما اوضاع آن‌طور که باید پیش نمی‌رود و این قهرمان پس از کشتن اژدها طلسم شده و به یک اژدهای کوچک تبدیل می‌شود. حال او باید به‌دنبال راهی برای ازبین‌بردن این طلسم باشد و به زندگی عادی خود بازگردد. بازی ماجراجویی Wonder Boy: The Dragon's Trap از المان‌های سکوبازی هم بهره برده است و گیم‌پلی لذت‌بخشی را در مقابل بازیکنان قرار می‌دهد. طراحی مراحل بازی از تنوع مناسبی برخوردار هستند و سازندگان با قرار دادن باس‌های مختلف سعی کرده‌اند تا بازیکنان را به‌چالش بکشند. بخش اصلی بازی مربوط‌به یک هاب می‌شود که بازیکنان در آن‌جا می‌توانند علاوه‌بر خرید سلاح‌های جدید، محیط‌های مختلف که هرکدام نقش مراحل را بازی می‌کنند، انتخاب کنند. در مجموع بازی Wonder Boy: The Dragon's Trap با گرافیک کاتونی خود می‌تواند برای چند ساعتی شما را سرگرم کند و اگر از علاقه‌مندان سبک اکشن سایداسکرولینگ هستید، انتخاب مناسبی برای شما است.

بازی موبایل Robot Jack

Robot Jack مقاله مرتبط

بازی Robot Jack یکی از آثار باکیفیت سبک پازل است که اخیرا توسط استودیو PION Games برای پلتفرم موبایل توسعه داده شده است. مشخصه اصلی این بازی، کیفیت بالای جلوه‌های انیمیشنی و سیستم گیم‌پلی بسیار روان آن است. داستان بازی درباره رباتی به‌نام جک است که سفینه فضایی خود را گم می‌کند و حال به‌دنبال راهی برای بازگشت به خانه است. بازی دارای ۵۰ مرحله جذاب و سرگرم‌کننده است که هرکدام بازیکنان را می‌توانند به شکلی خاص به‌چالش بکشند. پازل‌های بازی مبتنی برقانون فیزیک هستند و کوچک‌ترین جزئیات هم روی حرکت‌ توپ‌ها و بادکنک‌ها اثر می‌گذارند. در هر مرحله باید سعی کنید تا جایی که می‌توانید قلب‌های بیشتری جمع‌آوری کنید تا مراحل ویژه را آزاد کنید. بازی Robot Jack شامل مراحل جذابی است که از دیدگاه بصری عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد و شاید به خاطر همین ویژگی مهم کمبود‌های طراحی خلاقانه مراحل به چشم نخورد. این بازی را هم‌اکنون می‌توانید از فروشگاه اپ‌استور و پلی‌استور دانلود و تجربه کنید.

در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از مشخصات فنی گوشی و قیمت گوشی به بخش موبایل دیتابیس محصولات زومیت مراجعه کنید؛ انواع گوشی سامسونگ، اپل، شیائومی و هواوی برای مقایسه در اختیار کاربران است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته پایانی خرداد 1398»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..