تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمار رسمی از وضعیت معاملات مسکن/ خانه چقدر گران شد؟

بر اساس گزارشی که مرکز آمار ایران از معاملات زمین در زمستان سال گذشته منتشر کرده، تعداد معالات زمین در زمستان سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۲۸.۶ درصدی و نسبت به فصل قبل ۱۸.۸ درصد افزایش یافته است.

متوسط قیمت خرید و فروش یک متر مربع زیربنای مسکونی کشور در زمستان سال ۹۷ نسبت به زمستان سال ۹۶ رشد ۵۹.۸ درصدی داشته اما در این مقایسه تعداد این معاملات ۱۶.۶ درصد کاهش داشته است.

همچنین متوسط قیمت خرید و فروش یک متر مربع زیربنای مسکونی کشور در زمستان سال گذشته نسبت به سال ۹۶ رشد ۱۱.۵ درصدی در ارزش و رشد ۱۰.۳ درصدی در تعداد داشته است.

اجاره بها ماهانه یک متر مربع زیربنای مسکونی کشور در زمستان سال گذشته نسبت به زمستان سال ۹۶ رشد ۱۹.۲ درصدی در قیمت داشته است ما از نظر تعداد ۱۵.۵ درصد افت کرده است.

همچنین در فصل زمستان سال گذشته نسبت به پاییز قیمت اجاره‌بها ۱.۸ درصد افزایش داشته اما در تعداد آن در کاهش ۱۳.۳ درصدی را به ثبت رسانده است.

۲۲۳۲۲۵




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمار رسمی از وضعیت معاملات مسکن/ خانه چقدر گران شد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..