تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کارگردان «حماسه کولی» نقره داغ شد

کارگردان «حماسه کولی» نقره داغ شدبه گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، سازنده سریال «شفاف»کارگردانی فیلم «سونیای قرمز» را بر عهده گرفته است.

جیل سولوی نویسندگی و کارگردان محصول جدید کمپانی میلنیوم فیلمز را بر عهده گرفت و جایگزین برایان سینگر شد. مدتی بود که کارگردان سینگر در این فیلم به دلیل اتهاماتی که به وی وارد شد در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته بود.

اخیرا در ماه فوریه، این کمپانی تایید کرد که فیلمبرداری این پروژه با تاخیر مواجه خواهد شد و این کارگردان به دلیل اتهاماتی که مدعی فساد اخلاقی او شده اند از این پروژه کنار گذاشته خواهد شد. او در اسکار سال گذشته نیز فیلم «حماسه کولی» را کارگردانی کرده بود که نامش از عوامل این فیلم خط خورد و در بین نامزد‌های اسکار نیز شرکت داده نشد.این فیلم موفق به دریافت چندین جایزه اسکار از جمله بهترین بازیگر مرد شد.

سولوی که به خاطر کارگردانی سریال «شفاف» از کمپانی آمازون شناخته می‌شود داستان متفاوتی دارد، او جفری تمبور را به دلیل سوءرفتار در سال ۲۰۱۸ از این سریال اخراج کرد. قسمت آخر این سریال نیز پاییز امسال نمایش داده می‌شود. علاوه بر «شفاف» برای کارگردانی سریال «شش فوت زیر زمین» و فیلم «لذت بعد از ظهر» محصول ۲۰۱۳ شناخته می‌شود.

«سونیای قرمز» برای یک دهه کامل از سال ۲۰۰۸ که رابرت رودریگز اعلام کرد روی نسخه‌ای از این فیلم کار می‌کند، اما هیچگاه به ثمر ننشست. در سال ۲۰۱۸ نیز کمپانی میلنیوم اعلام کرد که سینگر را با وجود اخراج از فیلم «حماسه کولی» به دلیل غیبت‌های مکرر در صحنه و همچنین اتهامات مختلف، به خدمت گرفته  اما حالا به نظر از این تصمیم پشیمان شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کارگردان «حماسه کولی» نقره داغ شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..