تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترفندهایی ساده برای کاهش دردهای جسمانی

۸۷۶۲۱۸

۹۶ 

برترین‌ها: تصور کنید شما جلسه مهمی دارید، اما سردرد امان‌تان را بریده و تمرکز را از شما گرفته است. یا این که بدون دلیل ناگهان احساس ناراحتی و افسردگی می‌کنید... در این حالت چه می‌کنید؟ بهترین راه حل آن است که به به دنبال راه حل‌های آسان و سریع باشید. در ادامه ما ترفند‌های ساده‌ای را برایتان آورده‎ایم که خیلی راحت می‌توانید از شر مشکلات جسمی‎تان خلاص شوید.

با فوت کردن روی انگشت شست‎تان، آرام شوید

ترفندهایی ساده برای کاهـش دردهای جسمانی

انگشت شست شما ارتباط مستقیمی با عصب واگ دارد که ضربان قلب شما را نیز کنترل می‌کند؛ بنابراین زمانی که شما روی آن فوت می‌کنید، ضربان قلب و فشار خون تان را کاهش می‌دهید که در نهایت به آرام شدن شما نیز کمک می‌کند.

مدادتان را لای دندان‎هایتان فشار دهید تا حالتان بهتر شود

ترفندهایی ساده برای کاهـش دردهای جسمانی

زمانی که مدادی را در دهان‎تان می‌گذارید و آن را با دندان‎هایتان فشار می‌دهید، در واقع ماهیچه‌های لبخندتان را فعال می‌کنید که همین حرکت موجب می‌شود که مغزتان تصور کند شما در حال خندیدن هستید و در نهایت حالتان را بهتر می‌کند.

خونریزی بینی را با فشار بر لثه بالایی‎تان بند آورید

ترفندهایی ساده برای کاهـش دردهای جسمانی

اگر شما لثه بالایی تان را فشار دهید، رگی که خون را به بینی شما منتقل می‌کند، مسدود می‌کنید.

برای خوردن قرص، سرتان را پایین بیاورید

ترفندهایی ساده برای کاهـش دردهای جسمانی

حتما شما هم برای این که قرص از گلویتان پایین برود، پس از خوردن آب، سرتان را بالا نگه می‌دارید، در حالی که این کار نتیجه‌ای عکس می‌دهد. این بار که می‌خواستید قرص بخورید، سرتان را به سمت پایین بگیرید. با این کار، قرص راحت‌تر با آب به سمت انتهای گلویتان حرکت می‌کند.

اگر دست‎تان خواب رفت، گردن‎تان را تکان دهید

ترفندهایی ساده برای کاهـش دردهای جسمانی

حتما برای شما هم پیش آمده که دست‎تان خواب برود. در این شرایط چه کرده اید؟ آیا منتظر ماندید تا خودش از خواب بیدار شود. اگر دوست دارید که سریع‌تر دست تان را به حالت طبیعی خود بازگردانید، گردن‎تان را به دو طرف تکان دهید. از آنجا که عصب دست شما با گردن‎تان در ارتباط است، با تکان دادن گردن، فشار از روی دست‎هایتان برداشته می‌شود.

روی جای سوختگی را خیلی سریع فشار دهید

ترفندهایی ساده برای کاهـش دردهای جسمانی

اگر جایی از بدن تان سوخت، به آهستگی انگشت‏‎تان را روی آن ناحیه قرار و فشار دهید. با این کار، خیلی زود دمای پوست آن قسمت به حالت طبیعی خود بازگشته و از تاول جلوگیری می‌کند.

دست‎هایتان را زیر آب سرد قرار دهید تا سردردتان بهتر شود

ترفندهایی ساده برای کاهـش دردهای جسمانی

دمای سرد، گردش خون را در کل بدن شما بالا می‌برد. اما چرا دست ها؟ از آنجا که عصب‌های زیادی در دستان شما وجود دارند که به طور مستقیم با مغزتان در ارتباط اند، با نگه داشتن آن‌ها زیر آب سرد، سردردتان نیز کاهش می‌یابد.

اگر از آمپول می‌ترسید، سرفه کنید

ترفندهایی ساده برای کاهـش دردهای جسمانی

سرفه کردن، حواس مغز شما را پرت می‌کند. از طرف دیگر، فشار خون را در بدن شما بالا می‌برد که در نهایت موجب می‌شود که درد را کمتر احساس کنید.

اگر دندان درد دارید، روی دست‎تان یخ بگذارید

ترفندهایی ساده برای کاهـش دردهای جسمانی

یکی از راه‌های موثر برای کاهش دندان درد این است که یک قطعه یخ بردارید و آن را روی دست تان، بین شست و انگشت اشاره، قرار دهید. این قسمت از دست شما پر از عصب‌هایی ست که سیکنال‌های درد را به مغز شما منتقل می‌کند. از این رو با قرار دادن یخ روی آن قسمت، می‌توانید این ارتباط را قطع کنید.

اگر سکسکه می‌کنید، دست‎تان را بالای سرتان ببرید و بکشید

ترفندهایی ساده برای کاهـش دردهای جسمانی

کشش می‌تواند عضلات دیافراگم شما به حالت طبیعی خود بازگرداند و انقباض آن را که به طور ناخواسته رخ می‌دهد، از بین ببرد.

رفلکس حلقی خود را با فشار دادن شست دست چپ از بین ببرید

ترفندهایی ساده برای کاهـش دردهای جسمانی

علت این که چرا با فشار دادن شست دست چپ، رفلکس حلقی یا گگ شما درمان می‌شود دقیقا مشخص نیست، اما دو دلیل بیشتر نمی‌تواند داشته باشد: یا عصب‌های موجود در دستان شما تحریک می‌شوند یا این که با فشار دادن انگشت شست، حواس مغزتان را پرت می‌کنید و در نتیجه رفلکس حلقی را احساس نخواهید کرد.

منبع: brightside




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترفندهایی ساده برای کاهش دردهای جسمانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..