تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هنر خیره‌کننده هنرمند خیابانی +فیلم

دیدن هنر خیره کننده هنرمند خیابانی را از دست ندهید+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدتهاست که هنرمندان خیابانی با کشیدن آثاری در خیابان‌ها، خلاقیت خود را به رخ یکدیگر می‌کشند و همین امر باعث می‌شود برای هرچه بهتر دیده شدن کارشان تلاش بیشتری کنند و ایده‌های تازه‌تری ابداع کنند.

آن‌ها مشتاقند استعداد خود را به مردم سراسر جهان و رقبای خود نشان دهند؛ بنابراین یک نقاش چینی که آثارش را در ادامه مشاهده می‌کنید تصمیم گرفت نقاشی‌های خیالی و واقع‌گرایانه‌ای را روی دیوار‌های شهر به نمایش بگذارد که با دیدن آن برای لحظاتی خیره خواهید شد که چگونه این گونه دیده می‌شوند.

برای مثال او دستی را طراحی کرد که یک نهال درخت را گرفته است، اما با کمی دقت متوجه خواهید شد که درخت واقعی است و تنها دست طراحی شده است.

انتهای پیام/

آثار خیره کننده هنرمند خیابانی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هنر خیره‌کننده هنرمند خیابانی +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..