تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایران یک کشور شگفت انگیز است/ دوست دارم با مردم و فرهنگ ایران آشنا شوم

همسر سرمربی استقلال:دوست دارم با شما و فرهنگ ایران آشنا شومبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، آندره‌آ استراماچونی سرمربی سابق اینترمیلان به عنوان سرمربی جدید تیم استقلال تهران در لیگ نوزدهم معرفی و چند روز پیش وارد تهران شد.

دلایلا استراماچونی همسر استراماچونی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود خوشحالی‌اش از سفر به ایران را ابراز کرد.

دلایلا استراماچونی در آخرین پست اینستاگرامی خود از اینکه ایران یک کشور شگفت‌انگیز است نوشته و گفته است درباره ایران تحقیقاتی انجام داده که منجر به آشنایی بهتر او با ایران شده است. او همچنین گفت: «اگر زندگی قرار است ما را به ایران بیاورد، خیلی خوشحال می‌شوم با شما و فرهنگ غنی‌تان آشنا بشوم.»

همسر سرمربی استقلال:دوست دارم با شما و فرهنگ ایران آشنا شوم

پیش‌تر شایعاتی در فضای مجازی منتشر شده بود که نشان ‌می‌داد همسر سرمربی سابق اینترمیلان تمایلی برای حضور در ایران ندارد اما انتشار این پست این شایعه را به کلی رد کرد.

گفتنی است؛ آندره آ استراماچونی در سال ۲۰۱۱ وقتی ۳۵ ساله بود با دالیلا (دلیله) ازدواج کرد که ثمره این زندگی یک پسر و یک دختر است. دالیلا در حال حاضر مدیر یک سایت در حوزه سلامت مادران باردار است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایران یک کشور شگفت انگیز است/ دوست دارم با مردم و فرهنگ ایران آشنا شوم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..