تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اینستاگرام برای به وجود آمدن احساسات بد در مردم طراحی شده است

خواننده معروف آمریکایی:

خواننده معروف آمریکایی نسبت به عوارض اینستاگرام اعتراض کردبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مَدونا لوئیس چیکونی معروف به مدونا خواننده آمریکایی گفت: اینستاگرام عمداً به گونه‌ای طراحی شده است که مردم دائماً تاسف و حسرت بخورند و در طول زمان حس بدی به آنها دست دهد تا دچار افسردگی شوند. اینستاگرام برای به وجود آمدن احساسات بد در مردم طراحی شده است. در اینستاگرام شما درگیر مقایسه‌ خود با دیگران خواهید شد. من باید این مدلی رفتار کنم، من باید این شکلی ظاهر شوم؟ آیا این کار من را محبوب‌تر و موفق‌تر می‌کند؟ آدم‌ها برده‌ تایید دیگران خواهند شد. اینستاگرام موجب می‌شود که درباره خودتان حس ناخوشایندی داشته باشید. شخصاً از آنچه جامعه از من به عنوان یک زن انتظار دارد، تبعیت نمی‌کنم.

گفتنی است؛ پیش از مدونا، سلنا گومز خواننده شناخته شده آمریکایی نیز درحالی که ۱۵۲ میلیون فالوور دارد، اعلام کرده بود که به دلیل آسیب اینستاگرام به ذهن او، آن را از گوشی خود حذف کرده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اینستاگرام برای به وجود آمدن احساسات بد در مردم طراحی شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..