تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




#آغاز_آدمکشی/ آدمکش داشتیم وقتی آدمکشی مد نبود؛ داعش دانش‌آموز مکتب منافقین است

کاربران به مناسبت سالروز آغاز آدمکشی گروهک تروریستی منافقین نوشتند:

.به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کاربران فضای مجازی همزمان با فرارسیدن ۳۰ خرداد با بازخوانی جنایت‌های گروهک تروریستی منافقین هشتگ  #آغاز_آدمکشی را داغ کردند. برخی از کاربران با اشاره به همزمانی سقوط پهپاد جاسوسی گلوبال_هاوک با سالگرد جنایت منافقین در کشار مردم بی‌گناه از فعالیت‌های ضدانسانی آمریکا و گروهک منافقین در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی نوشتند.

در بعدازظهر ۳۰  خرداد ۶۰ طرح عدم‌کفایت سیاسی بنی‌صدر در مجلس شورای اسلامی، سازمان منافقین با سلاح سرد، کوکتل مولوتوف، اسپری حاوی اسید و اسلحه گرم  به خیابان‌های مرکزی تهران ریختند.

به ادعای اعضای این گروهک تروریستی قرار بود این تظاهرات مسلحانه، موتور محرکه قیام مردمی شود. اعضای این سازمان در تیم‌های ۳ تا ۵ نفره  گروه‌بندی و  با سلاح‌های سرد مسلح شدند. اولین خبر منتشرشده در مورد تعداد تلفات ۳۰ خرداد تهران، حاکی از آن بود که بیش از ۱۶ تن از مردم کشته و ده‌ها نفر مجروح شدند. هشت تن از مجروحان نیز فردای آن روز به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان به شهادت رسیدند.

این تجمع به تهران محدود نشد و همزمان در شهرهای دیگر کشور نیز درگیری‌های پراکنده در سطوح کوچکتر رخ داد که طی آن نیز ده‌ها تن مجروح و چند تن شهید شدند.

حضور گروه‌های مختلف مردم و پاسداران در خیابان‌های اصلی و مرکزی شهر کم‌کم وضع را دگرگون کرد و دستگیری مهاجمان آغاز شد. از حدود ساعت هفت بعدازظهر، هواداران باقی مانده که مبهوت از این شکست بودند، با انفعال و سردرگمی، متفرق شدند و فضای شهر تحت کنترل نیروهای انتظامی آرام گرفت.

حضور گسترده مردم در نقاط مختلف کشور در تظاهرات خیابانی روزهای ۳۰ و ۳۱ خرداد در تجدیدپیمان با رهبر انقلاب و اعلام حمایت از مجلس شورای اسلامی و مخالفت با بنی صدر و سازمان منافقین، عملیات ارعابی و شورش‌گرانه این سازمان را با ناکامی مواجه ساخت.

در ادامه نمونه‌هایی از روایت‌های کاربران فضای مجازی از جنایت‌های گروهک تروریستی منافقین را که با هشتگ #آغاز_آدمکشی به اشتراک گذاشته شده است، می‌بینید:

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «#آغاز_آدمکشی/ آدمکش داشتیم وقتی آدمکشی مد نبود؛ داعش دانش‌آموز مکتب منافقین است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..