تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غافلگیری زن سالخورده در کوچه خلوت توسط سارق +فیلم

لحظه غافلگیری زن سالخورده در کوچه خلوت توسط سارق + فیلم/// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه غافلگیری یک زن سالخورده توسط یک سارق حرفه‌ای را به تصویر می‌کشد. این زن که در یکی از کوچه‌های خلوت شهر سیاتل آمریکا در حال عبور بود مورد حمله این سارق قرار گرفت.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده است لحظه وقوع این سرقت را به تصویر می‌کشد. در ابتدای این ویدئو «می یئونگ» ۶۳ ساله در حالی که تلفن همراه خود را از کیفش درمی‌آورد و قصد صحبت با تلفن را دارد دیده می‌شود. در همین لحظه این سارق از پشت سر خود را به این زن نزدیک و با حمله‌ای ناگهانی او را غافلگیر می‌کند. در ویدئوی منتشر شده مشاهده می‌شود در حالی که این زن روی زمین افتاده است سارق جوان تلاش می‌کند تلفن همراه او را از دستش خارج کند. در این ویدئو صدای خانم یئونگ که با فریاد زدن از همسایگان درخواست کمک می‌کند شنیده می‌شود.

این حادثه در ساعت ۱۱:۳۰ روز چهارشنبه رخ داد و این سارق موفق به سرقت یک گردنبند، دو انگشتر طلا و همچنین تلفن همراه این زن شد. بنا به گزارش اولیه پلیس، سارق پس از پیاده شدن از یک خودرو اقدام به این سرقت کرد. تحقیقات و جست‌وجوهای پلیس برای شناسایی و دستگیری سارق ادامه دارد. پلیس سیاتل برای فردی که بتواند این سارق را شناسایی کند ۱۰۰۰ دلار پاداش تعیین کرده است.

انتهای پیام/

لحظه سرقت جواهرات زن سالخورده در کوچه خلوت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غافلگیری زن سالخورده در کوچه خلوت توسط سارق +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..