تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فال روزانه ۳۱/ ۰۳/ ۱۳۹۸

۸۷۶۸۲۵

۶۳۰ 

فـال روزانـه - Daily Omen

فال روزانه جمعه 31 خرداد 1398

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 31 خرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی با اصالت، طرفدار سادگی، دارای قدرت تخیل قوی، خونگرم و صمیمی و بسیار منظم هستید. شما با اراده ی محکم و سخت کوشی خود از پس انجام هر کار دشواری برخواهید آمد. شما در کنار رفتارهای مثبتی که دارید بدبین، لجباز و درونگرا نیز هستید و این رفتارها اصلا به نفع شما نیستند. امسال شما باید مواظب باشید که زمان و پولتان را بیش از اندازه سخاوتمندانه خرج نکنید. از فرصت هایی که برای افزایش درآمد و بالا بردن سطح زندگیتان در اختیارتان قرار می گیرند به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. خوشبختانه امسال شما از اعتماد به نفس بالایی برخوردار هستید و روحیه ی خوبی هم دارید، به همین دلیل هم رفتارتان نسبت به همیشه بهتر شده است و همین باعث می شود که خیلی راحت دل دیگران را به دست بیاورید و خواسته هایتان را به کرسی بنشانید. شراکت هایی که در طول امسال آغاز می کنید سوددهی بالایی خواهند داشت و سرمایه گذاری هایی که انجام می دهید نیز منافع زیادی را برایتان به همراه خواهند داشت. شما در زندگی اجتماعی خود نیز پیشرفت زیادی خواهید داشت و می توانید موقعیت اجتماعی بالاتری را به دست بیاورید. ایده های جدیدی که در محل کارتان پیشنهاد می کنید مورد استقبال قرار خواهند گرفت و همین به بالا رفتن اعتبار حرفه ایتان خواهد انجامید. امسال با کسی آشنا خواهید شد که می تواند خیلی زود به تمام دنیای شما تبدیل شود، قبل از دل بستن از انتخابتان اطمینان حاصل کنید. ماههای تیر، آذر و فروردین بهترین و مهم ترین ماه های سال خواهند بود.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز شما انتظار دارید که کنترل زندگیتان به عهده خودتان باشد و خودتان برای زندگی خود تصمیم بگیرید، ولی چالش هایی که در خانه و خانواده تان به وجود می آیند توانایی و صلاحیت شما برای این کار را زیر سوال خواهند برد. اگر اجازه بدهید غرور و خودبینیتان عملکرد شما را تحت تاثیر قرار دهد شانس خود را برای نشان دادن توانایی هایتان به دیگران به خطر خواهید انداخت. تعیین کردن حد و مرزهایی مشخص به شما کمک می کند که به عدم اطمینان موجود در روابط اجتماعی خود غلبه کنید. اگر تکبر را کنار بگذارید می توانید بدون تسلیم شدن در مورد چیزهایی که از اهمیت برخوردار هستند در به دست گرفتن قدرت شریک باشید.

فـال روزانـه - Daily Omen

درگیری های کوچک و بی اهمیت با کسانی که به شما نزدیک هستند شاید بین شما و آنها فاصله چندانی ایجاد نکند ولی آنقدر اعصاب خرد کن هست که روزتان را خراب کند. بر عکس شما، دیگران آنقدر به اختلاف نظرهایی که با شما دارند اهمیت نمی دهند. در واقع بر خلاف آنچه شما فکر می کنید این دیگران نیستند که دعوا راه می اندازند و رفتار تهاجمی شما باعث این بحث ها و درگیری ها می شود. اگر بتوانید درک کنید که زندگی یک مسابقه نیست ناگهان دیگران به نظرتان خیلی مهربان تر خواهند شد و خودتان هم آرامش بیشتری خواهید داشت. درست است که این روزها سرتان خیلی شلوغ است، ولی حتما زمانی را به مطالعه اخبار و وقایعی که در دنیای اطرافتان اتفاق می افتند اختصاص دهید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز سعی کنید از زیبایی های کوچک زندگی لذت ببرید. لزومی ندارد که به سرزمین های دوردست سفر کنید و یا به مراکز تفریحی گران قیمت بروید تا خوشحالی و یا احساس آرامش را تجربه کنید. شما باید این را یاد بگیرید که هر آنچه برای آرامش نیاز دارید در درون خودتان وجود دارید. از طبیعت لذت ببرید، به خورشید و ماه و ستاره ها لبخند بزنید. این حقیقت را درک کنید که زیبایی فقط در اشیای گران قیمتی که باید بهای سنگینی را برای به دست آوردن آنها بپردازید نیست و در همین چیزهایی که دور و برتان را فرا گرفته اند نهفته است. یاد بگیرید که به جای حسرت خوردن به خاطر نداشته هایتان از چیزهایی که در اختیار دارید حداکثر لذت را ببرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز از ایده های فوق العاده ای که ذهن خلاقتان دارد حداکثر استفاده را ببرید. اکنون زمان فوق العاده ای برای کاشت دانه هایی است که بدون شک جوانه خواهند زد و گیاه آنها سالم و قوی خواهد شد و به ثمر خواهد نشست. شما در حال حاضر توانایی لازم برای رسیدن به ثروت و موفقیت رادر دست دارید، اما نباید انتظار داشته باشید که همه چیز خیلی راحت و به یک چشم به هم زدن برایتان فراهم شود. اگر می خواهید به موفقیت دست پیدا کنید باید یاد بگیرید که خونسردی خود را حفظ کنید و در مقابل مشکلات و موانع کوچکی که سر راهتان سبز می شوند واکنش های شدید نشان ندهید و آنها را برای خود به درگیری های بزرگ تبدیل نکنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز نمی توانید منتظر این بنشینید که اطرافیانتان شما را تشویق کنند و به شما انگیزه بدهند. تنها چیزی که می تواند شما را از جایتان بلند کرده و به حرکت وادارد قدرت درونی خودتان است. شاید تفریحات و خوش گذرانی های شب گذشته شما را بیش از اندازه خسته کرده باشند و امروز احساس کنید که حال و حوصله ی انجام هیچ کاری را ندارید، اما همین که از جایتان بلند شوید نشاط و انگیزه تان کم کم به سراغتان خواهد آمد. امروز کمی با بدن خود مهربان باشید و به آن رسیدگی کنید. از ماسک های زیبایی استفاده کنید و به پوست خود آبرسانی کنید. یک دوش آب گرم بگیرید و بدنتان را با روغن های خوشبو ماساژ دهید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز ذهن شما خیلی باز است و خوب کار می کند و مکالماتی که با دیگران دارید هم خیلی خوب پیش خواهند رفت. شما مجبور نخواهید بود برای اینکه منظورتان را به دیگران منتقل کنید زمان زیادی را صرف نمایید و طرف مقابلتان خیلی سریع و راحت حرف هایتان را خواهد فهمید. از این فرصت استفاده کنید و اگر حرف مهمی دارید که باید به کسی بزنید همین امروز به سراغ او بروید و با او صحبت کنید. شما ایده های خیلی خوبی در سر دارید و نظرات منطقی و عمل گرایانه ای که دارید می توانند به دیگران کمک کنند تا کارها را به بهترین نحو ممکن پیش ببرند، پس از بیان کردن افکار و نظرات خود هیچ ترس و واهمه ای نداشته باشید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز صدایی از درونتان دارد شما را تشویق می کند تا محکم تر و صاف تر از همیشه بایستید، سرتان را بالا بگیرید و به خودتان افتخار کنید. اختلاف نظرهایی که بین شما و دیگران وجود دارند به هیچ وجه به معنای این نیستند که شما از آنها کمتر هستید و یا عادی نیستید. به خودتان و عقایدی که دارید احترام بگذارید و حرف هایتان را با اعتماد به نفس تمام بیان کنید و به سادگی هم عقب نشینی نکنید. همیشه برای دفاع همراه با آرامش و احترام از خودتان و نظراتتان آماده باشید. امروز ممکن است اختلافاتی که بین دو نفر از اعضای خانواده تان پیش می آیند آرامش شما را بهم بزنند، اما حواستان باشد که در این دعوا مداخله نکنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز بدون هیچ فکر و خیال و عذاب وجدانی هر چقدر که دلتان می خواهد تنبلی کنید و تا وقتی که مجبور نشده اید حتی انگشتتان را هم تکان ندهید. البته انتظار هم نداشته باشید که دیگران کارهایی را که خودتان حوصله انجامشان را ندارید برای شما انجام دهند. با توجه به اینکه امروز روز تعطیل است دیگران هم درست به اندازه ی شما به استراحت نیاز دارند، پس اگر خودتان حوصله کاری را نداشتید کلا بیخیال انجام آن شوید. امروز انعطاف پذیری شما در رویارویی با دیگران و نظراتشان به ورطه ی آزمایش گذاشته خواهد شد. یادتان باشد که در هر چیزی اعتدال داشته باشید؛ نه بیش از اندازه سرسخت و لجباز باشید، نه اجازه بدهید هر کسی شما را به راهی که خودش می خواهد بکشاند.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز اصلا تحمل کسانی که نمی توانند با شما همراه و همقدم باشند را ندارید. نه این که بخواهید گستاخ و یا بی ادب باشید، ولی نسبت به دیگران و مشکلات و سختی هایشان بی تفاوت هستید. بعد از انجام هر کاری شما آماده اید بی هیچ معطلی به سراغ کار بعدی که در ذهنتان دارید بروید، ولی در حال حاضر متاسفانه نمی توانید زمان و انرژی لازم برای به دست آوردن اهدافتان را به درستی تخمین بزنید و همین می تواند برایتان مشکل زا شود. یادتان باشد به کیفیت رابطه عاطفیتان اهمیت بدهید، این مهم ترین مسئله در زندگی شما است که باید در آن به موفقیت دست پیدا کنید، پس نسبت به آن بی تفاوت نباشید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز شاید دیگران بخواهند به زور شما را قانع کنند که با آنها همراه شوید، ولی شما از آن هایی نیستید که به این راحتی ها بخواهند تسلیم شوند و واکنش مثبتی به آنها نشان نخواهید داد. وقتی آنها ببینند چه محکم پایتان را به زمین کوبیده و در مقابل آنها مقاومت می کنید به بیهودگی تلاش خود پی خواهند برد. اشکالی ندارد اگر در نگرش و اهداف خود مداومت داشته باشید، ولی مواظب باشید با کله شقی و چشم های بسته در برابر تغییرات ایستادگی نکنید. به خاطرات روزهای اول عاشقیتان نگاه بیندازید و ببینید چطور در کنار هم آنقدر احساس شادی و خوش بختی می کردید و سعی کنید رابطه خود را به آن روزهای خاطره انگیز بازگردانید.

فـال روزانـه - Daily Omen

شما از آن دسته آدم هایی نیستید که علاقه ای به تنهایی و فاصله گرفتن از فعالیت های اجتماعی داشته باشید، ولی این اواخر زندگیتان آنقدر شلوغ و پر هیاهو بوده است که شدیدا دلتان می خواهد به خودتان یک استراحت درست و حسابی بدهید. هیچ اشکالی ندارد اگر به دعوت هایی که از شما می شود جواب «نه» بدهید و برای تنوع یک روز هم که شده در خانه بمانید. لزومی ندارد که انگیزه خودتان از این کار را به دیگران توضیح دهید. کافی است به آنها بگویید که می خواهید کمی تنها باشید و باتری هایتان را شارژ کنید. البته این موضوع شامل عشقتان نمی شود، او را از خودتان نزانید و باعث دلخوری او از خودتان نشوید.

فـال روزانـه - Daily Omen

جاه طلبی شما قابل ستایش است ، ولی لیست بلندبالای کارهایی که امروز می خواهید انجام دهید هیچ شکی در مورد این که نخواهید توانست همه آنها را به انجام برسانید باقی نخواهد گذاشت. تعهدات بیش از اندازه ای که برای خودتان به وجود آورده اید به شما اجازه نمی دهند که از زمانتان به نحو احسن استفاده کنید. با ابطال کارهایی که فوریت و اهمیت زیادی ندارند کمی برنامه روزانه خودتان را سبک تر کنید. یادتان باشد که نمی توانید دنیا را یک روزه تغییر دهید. داشتن انعطاف پذیری امروز کلید رسیدن شما به موفقیت خواهد بود. اگر بتوانید خودتان را با تغییرات تطبیق دهید قدرتتان به طرز فوق العاده ای افزایش خواهد یافت.

فـال روزانـه - Daily Omen




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فال روزانه ۳۱/ ۰۳/ ۱۳۹۸»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..