تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقلال اشتباهات تابستان 97 را دوباره تکرار می‌کند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، استقلالی‌ها پیش از انتخاب یک سرمربی جدید چند خرید تازه داشته‌اند. خریدهایی که کیفیت آن‌ها هنوز مشخص نیست و از آن مهم‌تر، نظر آندره آ استراماچونی درباره آن‌ها هنوز معلوم نشده است. این هزینه‌های هنگفت اما برای استقلال خیلی هم عجیب نیست و آن‌ها یک فصل پیش هم چنین خرج‌هایی را تدارک دیده بودند.

از مرتضی تبریزی تا الحاجی گرو، خریدهای پارسال استقلال هنوز هم برای تیم هزینه در پی دارند. حالا به نظر می‌رسد خریدهای جدید استقلال هم شرایطی مشابه با خریدهای «پندارتایم» دارند. بلبلی، ریگی و میلاد باقری بازیکن‌های خوبی هستند اما هیچکدام از آن‌ها در سطح و اندازه استقلال نیستند. حالا که پژمان منتظری ممکن است استقلال را ترک کند، هیچکس در باشگاه حاضر نیست نقل و انتقالات باشگاه را برعهده بگیرد.

255 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقلال اشتباهات تابستان 97 را دوباره تکرار می‌کند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..