تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عنوان Ghostwire Tokyo در ژانر وحشت معرفی شد+ تریلر

عنوان Ghostwire Tokyo در ژانر وحشت معرفی شد+ تریلربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کنفرانس بتسدا در رویداد E2 2019 دارای اتفاقای غیرمنتظره و جذاب بود که تماشاگران داخل سالن را حسابی به وجد آورد، در این کنفرانس شینجی میکامی ۵۳ ساله به روی صحنه آمد تا از بازی جدید خود رونمایی کند، طرفدارانی بازی‌های ویدئویی به طور حتم شینجی میکامی سازنده بازی‌های موفق حوزه وحشت مانند Dino Crisis، Resident Evil ۴ و دو عنوان The Evil Within را به یاد دارند، وی در کنفرانس بتسدا با معرفی بازی جدید Ghostwire Tokyo از استودیو Tango Gameworks، یکی از مهم‌ترین بازی‌های شب گذشته رویداد E3 را به نمایش گذاشت.

همانند گذشته شینجی میکامی علاقه زیادی به تولید بازی‌هایی در ژانر وحشت دارد و عنوان جدید این بازی‌ساز نیز در دسته بازی‌های ترسناک و دلهره‌آور قرار می‌گیرد. البته این‌بار داستان بازی در ژاپن رخ می‌دهد، جایی که مردم شهر توکیو در حال گذراندن زندگی عادی خود هستند، اما ناگهان همه ناپدید می‌شوند. این شروع داستان بازی Ghostwire Tokyo است و در ادامه ماجرا گیمر باید علت این اتفاق را کشف کرده و چالش‌های مختلفی را پشت‌سر بگذارد. عنوان جدید شینجی میکامی به صورت جهان باز طراحی شده و گیمر می‌تواند به صورت آزادانه در شهر به جست‌و‌جو نیرو‌های شیطانی مسبب این اتفاق بپردازد.

عنوان Ghostwire Tokyo در ژانر وحشت معرفی شد+ تریلر

آن‌طور که در تریلر این عنوان مشخص است شخصیت قهرمان داستان با داشتن تیر‌و‌کمان به سراغ دشمن خبیث و ناپدیدکننده مردم شهر می‌رود، وجه منفی داستان به نظر یوکای ژاپنی (شخصیتی غیر انسان مانند روح یا جن در افسانه‌های ژاپنی) خواهد بود که مبارزه با آن چالش‌های فراوانی به همراه خواهد داشت. ایکومی ناکامورا، کارگردان این بازی در E3، این بازی را در سبک وحشت با عناصر روح و ماورائی توصیف کرده که در آن خبری از زامبی یا موجودات ترسناک اینچنینی نیست. در طول این بازی با ارواح یا نیرو‌های مختلفی روبه‌رو خواهید شد که برخی از آن‌ها با شخصیت اصلی صلح کرده و برخی با وی مقابله می‌کنند.

عنوان Ghostwire Tokyo در ژانر وحشت معرفی شد+ تریلر

متاسفانه با پخش تریلر این عنوان، زمان عرضه و پلتفرم‌های آن مشخص نشد، اما می‌توان انتظار داشت تا پایان سال جاری یا سال آینده، Ghostwire Tokyo برای هرسه کنسول سونی، مایکروسافت و نینتندو ارائه شود.

عنوان Ghostwire Tokyo در ژانر وحشت معرفی شد+ تریلر

بیشتر بخوانید: عنوان God & Monsters شما را به دنیای اسطوره‌ها می‌برد

انتهای پیام/

عنوان جدید Ghostwire Tokyo 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عنوان Ghostwire Tokyo در ژانر وحشت معرفی شد+ تریلر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..