تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسکوئر انیکس عنوان Marvel'

اسکوئر انیکس از بازی Marvel's Avengers رونمایی کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اسکوئر انیکس یکی از آن شرکت‌های بازی‌ساز است که همواره عناوین تولیدی آن امتیازات بالایی دریافت می‌کنند، این بازی‌ساز در طی رویداد E3، ۲۰۱۹ کنفرانسی شلوغ با معرفی چندین بازی جدید و جذاب داشت که شاید بتواند لقب بهترین کنفرانس E3، ۲۰۱۹ را به نام خود کند. اسکوئر انیکس در این رویداد از عناوین شاخصی رونمایی کرد یکی از مهم‌ترین و پرطرفدارترین آن‌ها، Marvel's Avengers خواهد بود.

همزمان با فروش بالا فیلم‌های اونجرز، حال پیش‌بینی می‌شود بازی مارول اونجرز نیز حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد، این بازی با یک صحنه سینمایی آغاز می‌شود و داستان اولیه را تعریف می‌کند، همانند فیلم سینمایی اونجرز، هسته اصلی گروه از ثور، آیرون من، بلک ویدو، هالک و کاپیتان آمریکا تشکیل شده، مانند روند ثابت فیلم‌های ابرقهرمانانه، بازی Marvel’s Avengers نیز با اتفاقات مثبت آغاز می‌شود، اما ناگهان دشمنی بزرگ سرراه شخصیت‌های داستان قرار می‌گیرد و آن‌ها را با چالش‌های دشواری مواجه می‌کند، در ادامه همانطور که در تریلر نیز نشان داده شده، گروه اونجرز نوعی شکست را تجربه خواهد کرد و در ادامه گیمر باید این گروه را به پیروزی برساند.

بر اساس اطلاعات موجود، داستان این بازی جدید بوده و مشابه فیلم‌های اونجرز نخواهد بود، بازی در ابتدا برای پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد، پیش خرید نیز از حالا دردسترس است و به گفته اسکوئر انیکس کسانی که نسخه پیش خرید را دریافت می‌کنند، مزایای منحصر‌به‌فردی خواهند داشت، به نظر می‌رسد هدایایی مانند اکشن فیگور شخصیت‌های داستان یا پوستر و تی‌شرت بازی به همراه یک بسته کامل برای این افراد فرستاده خواهد شد. طبق اعلام رسمی، زمان عرضه بازی نزدیک به یک سال دیگر در ۲۰ می ۲۰۲۰ خواهد بود.

بیشتر بخوانید:عنوان God & Monsters شما را به دنیای اسطوره‌ها می‌برد

اسکوئر انیکس از بازی Marvel's Avengers رونمایی کرد

یکی از قابلیت‌های مهم این عنوان، امکان بازی به صورت تیمی چهارنفره است، Marvel's Avengers دارای پنچ شخصیت اصلی است، اما خریداران می‌توانند مدیریت چهارنفر را به صورت همزمان در دست گرفته و به صورت تیمی بازی کنند. قابلیت بازی تیمی و همکاری متقابل برای شکست رقیبان از ویژگی‌های چندین بازی معرفی شده در رویداد E3، ۲۰۱۹ بود و به نظر می‌رسد استودیو‌های بازی‌سازی در عناوین جدید خود توجه ویژه‌ای به این بخش دارند.

اسکوئر انیکس از بازی Marvel's Avengers رونمایی کرد

اسکوئر انیکس از بازیگران مطرحی برای صداپیشگی شخصیت‌های بازی دعوت به عمل آورده، به این ترتیب از نولان نورث (صداپیشه ناتان دریک در بازی آنچارتد) برای نقش آیرون من، تروی بیکر برای هالک، جف شاین برای کاپیتان آمریکا، تراویس ویلینگهام برای ثور و لائورا بیلی برای بلک ویدو استفاده شده است.

اسکوئر انیکس از بازی Marvel's Avengers رونمایی کرد

انتهای پیام/

بازی Marvel's Avengers معرفی شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسکوئر انیکس عنوان Marvel'»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..