تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خطری که از بیخ گوش دختر نوجوان گذشت + تصاویر

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دختر نوجوان ایرلندی که به همراه دوستش از کنار زباله‌های در حال سوخته شدن در خیابان در حال عبور بود نمی‌دانست چه خطری جانش را تهدید می‌کند. برخورد تکه‌های یک قوطی اسپری خوشبوکننده به دهان «نیکول وال» ۱۷ ساله موجب شد او از ناحیه دهان به شدت دچار آسیب شود.

نیکول به همراه یکی از دوستانش شب هنگام در حال قدم زدن در یکی از خیابان‌های شهرک تلا واقع در دوبلین جنوبی بود که دچار این حادثه شد. یک قوطی اسپری خوشبوکننده هوا که در داخل آتش ایجاد شده و در کنار خیابان انداخته شده بود ناگهان منفجر شد و تکه‌های آن به صورت این دختر برخورد کرد. تصاویری که منتشر شده است نیکول را در حالی که از ناحیه دهان دچار خونریزی شده است نشان می‌دهد.

خطری که از بیخ گوش دختر نوجوان گذشت + تصاویر

این دختر بلافاصله به یک مرکز پزشکی محلی منتقل و تحت درمان قرار گرفت. پزشکان با انجام چند بخیه توانستند خونریزی شدیدی را که ایجاد شده بود متوقف کنند. بنا به گفته «سارا»، مادر نیکول دخترش بسیار خوش شانس بود که بر اثر برخورد تکه‌های این قوطی دچار مرگ نشد.

مادر نیکول در گفتگو با Dublin Live گفت: "این حادثه موجب شد لب دخترم دچار شکافتگی شود. پزشکان با انجام ۱۰ بخیه توانستند پارگی لب دخترم را ترمیم کنند. پزشکان بر این باور بودند که دخترم مورد حمله قرار گرفته و اصلاً باور نمی‌کردند انفجار قوطی اسپری چنین شکافی را در لب‌های او ایجاد کرده باشد."

او افزود: "سوزاندن زباله‌ها در کنار خیابان امری متداول است و هیچ کس اقدامی برای جلوگیری از آن انجام نمی‌دهد و نزدیک بود بر اثر بی‌مبالاتی عده‌ای و نریختن زباله در سطل زباله دخترم جانش را از دست دهد."

خطری که از بیخ گوش دختر نوجوان گذشت + تصاویر

انتهای پیام/

اصابت تکه های اسپری خوشبوکننده به دختر نوجوان پس از انفجار



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خطری که از بیخ گوش دختر نوجوان گذشت + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..