تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تنها ورزشی که هوش‌تان را افزایش می‌دهد!

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، بررسی‌ها نشان می‌دهند ورزش‌های هوازی باعث افزایش میزان نورون‌های مغزی در ناحیه هیپوکامپ می‌شوند. ورزش هوازی با شدت بالا حتی در یک بازه زمانی کوتاه می‌تواند باعث تقویت قوه ادراک و یادگیری در افراد شود.

از جمله مزایای ورزش دو، افزایش اثربخشی بر بخش‌های مغز حتی در دوران بزرگسالی و سالمندی در افراد است.

دویدن تنها ورزشی که باعث افزایش ضریب هوشی می‌شود

کارشناسان به ویژه انجام ورزش‌های هوازی از جمله دو را در زمان‌هایی که افراد به سطح تمرکز بالا احتیاج دارند مثل هنگام امتحانات، مصاحبه شغلی و یا انجام کار‌های نیازمند به سطح تمرکز و هوشیاری بالا سودمند می‌دانند.

در عین حال پژوهشگران توصیه می‌کنند افراد در هوای پاکیزه به ورزش دو بپردازند، در حین دویدن و برای جلوگیری از کاهش ذخایر مایعات بدن آب به همراه داشته باشند و در صورت ابتلا به مشکلات قلبی یا ریوی و آسم‌های تنفسی حتماً با پزشک متخصص قبل از اقدام به ورزش دو مشاوره نمایند.

منبع : مهر 

انتهای پیام/

دویدن تنها ورزشی که باعث افزایش ضریب هوشی می‌شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تنها ورزشی که هوش‌تان را افزایش می‌دهد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..