تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازی Wolfenstein: Youngblood بیش از ۳۰ ساعت گیم‌پلی خواهد داشت

بازی Wolfenstein: Youngblood بیش از ۳۰ ساعت گیم‌پلی خواهد داشتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان Wolfenstein: Youngblood یکی از عناوینی بود که به طور رسمی در مراسم E3 معرفی شد که با نمایش تریلر جذابی که از آن منتشر شد، نظر بسیاری از گیمر‌ها به این عنوان جلب شد. همچنین در این مراسم تاریخ عرضه این عنوان نیز به طور رسمی اعلام شد و قرار است در اواسط تابستان سال جاری، عنوان مذکور وارد بازار شود.

چند روز پیش حبری از این عنوان در اینترنت منتشر شد که اعلام می‌کرد عنوان جدید این سری داستانی طولانی‌تر از نسخه‌های قبلی این سری خواهد داشت. این خبر در ابتدا در حد شایعه‌ای بود و کمتر کسی آن را باور داشت، اما به تازگی تهیه کننده این بازی اطلاعاتی درباره زمان گیم پلی این بازی منتشر کرده است.

بازی Wolfenstein: Youngblood بیش از ۳۰ ساعت گیم‌پلی خواهد داشت

گستافسن اعلام کرد داستان بازی Wolfenstein: Youngblood حدود ۳۰ ساعت گیم پلی خواهد داشت. همچنین او گفت: Wolfenstein: Youngblood بزرگ‌ترین بازی استودیو ماشین گیمز حساب می‌شود و داستان آن نیز کمی ساده‌تر از نسخه‌های قبلی این سری خواهد بود چرا که زمان کمتری برای طراحی این بازی نسبت به نسخه‌های قبلی آن صرف شده است. علاوه بر این گستافن اعلام کرد داستان غیر خطی این عنوان به سازنده آن این امکان را داده است تا مراحل مختلفی را که بیشتر آن‌ها به یکدیگر مربوط نمی‌شوند را در بازی قرارا دهند. سازنده این بازی در انتها نیز بیان کرد این عنوان در صورت انجام تمام ماموریت‌هایش، حدود ۳۰ ساعت گیم پلی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: بازی Cyberpunk 2077 برای نسل بعدی کنسول‌ها نیز عرضه می‌شود 

در این بازی گیمر امکان انتخاب و استفاده از دو خواهر دو قلو را خواهد داشت که در حال مبارزه با افراد شرور هستند. گیمر‌ها در این بازی امکان استفاده از هر دو کاراکتر را به صورت همزمان دارند و می‌تواند تجربه سبک Co-Op را در این بازی داشته باشند.

انتهای پیام/

گیم پلی ۳۰ ساعته بازی Wolfenstein: Youngblood



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازی Wolfenstein: Youngblood بیش از ۳۰ ساعت گیم‌پلی خواهد داشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..