تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویژگی جدید iOS 13 می‌تواند پول شما را حفظ کند/ سریع‌ترین تلفن همراه جهان کدام است؟/ سیستم امنیتی جدید هیوندای پس از تصادف وضعیت مسافران را کنترل می‌کند

هوش مصنوعی سرطان سینه را یک سال زودتر پیش‌بینی می‌کند/ سریع‌ترین تلفن همراه جهان کدام است؟/ سیستم امنیتی جدید هیوندای پس از تصادف وضعیت مسافران را کنترل می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر از علاقمندان به اخبار فناوری و دستگاه‌های مدرن هستید و امروز موفق به رصد اخبار سرویس فضای مجازی در حوزه‌ دریچه فناوری نشده‌اید، در ادامه لینک ۱۰ خبر پربازدید از نگاه کاربران را برای شما به نمایش گذاشته‌ایم.

۱۰ ویژگی جذاب سیستم عامل جدید 13 iOS

کاربران سیستم عامل 13 iOS با دانستن برخی از ویژگی‌های ساده ولی کارآمد این نرم افزار می‌توانند استفاده‌ای مفیدتر و کاربردی‌تر از آن داشته باشند.

اپل حالت تصویر در تصویر را به Apple TV اضافه می‌کند

با قابلیت جدید Apple TV که تصویر در تصویر نام دارد، می‌توانید هنگام تماشای فیلم در اینترنت نیز به جستجو بپردازید.

عکسبرداری در شب با گلکسی نوت ۹ جذاب‌‎تر می‌شود

پس از بروزرسانی ژوئن گوشی‌های سری گلکسی S9، قابلیت Super Night Shot در نوت ۹ نیز بهبود می‌یابد.

سیستم امنیتی جدید هیوندای پس از تصادف وضعیت مسافران را کنترل می‌کند

هیوندای با کمک یک استارت‌آپ از فناوری جدیدی رونمایی کرد که با استفاده از سنسورهای تعبیه شده در خودرو، وضعیت مسافران را پس از تصادف بررسی کرده و سرویس‌های خدماتی را با خبر می‌کند.

برترین تصاویر پس‌زمینه (۳۰ خرداد)

برترین تصاویر پس‌زمینه ۳۰ خرداد را از طریق صفحه دریچه فناوری باشگاه خبرنگاران دریافت کنید.

سریع‌ترین تلفن همراه جهان کدام است؟

به تازگی فهرست سریع‌ترین تلفن‌های همراه دنیا در فضای مجازی منتشر شده است که OnePlus 7 Pro در صدر آن قرار دارد.

۸۰ میلیون گوشی هوآوی به اندروید ۹ مجهز شدند

بر اساس آخرین اطلاعات، هوآوی اعلام کرده است که بیش از ۸۰ میلیون تلفن‌ هوشمند این شرکت به اندروید ۹ بروزرسانی شده است.

آمازون برقراری ارتباط با دستیار صوتی خود را ساده‌تر می‌کند

شرکت آمازون درصدد است تا با اجرای تصمیماتی جدید و بهبود عملکرد دستیار صوتی هوشمند خود کار کردن با آن را ساده‌‌تر از گذشته کند.

ویژگی جدید iOS 13 می‌تواند پول شما را حفظ کند

قابلیت جدید iOS 13 با یادآوری حق اشتراک شما برای نرم‌افزاری که در حال حذف آن از دستگاه خود هستید، می‌تواند جلوی پرداخت بیهوده هزینه اشتراک را بگیرد.

هوش مصنوعی سرطان سینه را یک سال زودتر پیش‌بینی می‌کند

محققان شرکت IBM هوش مصنوعی جدیدی طراحی کرده‌اند که با استفاده از اطلاعات بیمار و تصاویر ماموگرافی احتمال وجود سرطان سینه را از یکسال زودتر پیش‌بینی می‌کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویژگی جدید iOS 13 می‌تواند پول شما را حفظ کند/ سریع‌ترین تلفن همراه جهان کدام است؟/ سیستم امنیتی جدید هیوندای پس از تصادف وضعیت مسافران را کنترل می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..