تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس اتاق بازرگانی: با واردات کالاهای اساسی با ارز ۴۲۰۰ تومانی مخالفیم

به گزارش خبرانلاین به نقل از اتاق بازرگانی، «غلامحسین شافعی»  افزود: خرداد ماه سال گذشته مخالفت خود را با ارز ترجیحی کتباً به دولت اعلام کردیم؛ چرا که آن را مصداق بارز رانت و منبع فساد می‌دانیم.

وی ادامه داد: از همان زمان معتقد بودیم دولت با این روش به هدف مد نظرش یعنی کنترل قیمت کالاهای اساسی و برخورداری اقشار آسیب‌پذیر از این مابه‌االتفاوت، نمی‌رسد.

ارز ۴۲۰۰ تومانی

رئیس پارلمان بخش خصوصی با اشاره به تبعات منفی این تصمیم اظهار کرد: دولت هرچند دیر اما در نهایت هشدارهایی که از یک سال قبل می‌دادیم را به چشم دید و اقدام به حذف یارانه برخی اقلام مانند گوشت قرمز کرد؛ با این حال هنوز این رانت برای برخی کالاهای اساسی وجود دارد.

شافعی با تاکید بر اینکه ارز ترجیحی سودی به حال مردم ندارد، خاطرنشان کرد: برای کمک به اقشار کم درآمد راه‌حل‌هایی اثرگذار و بهتر وجود دارد. همچنان معتقدیم ارز ترجیحی باید حذف شده و با راه‌های دیگری به مردم کمک شود.

223231




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس اتاق بازرگانی: با واردات کالاهای اساسی با ارز ۴۲۰۰ تومانی مخالفیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..