تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از گوشی اندروید خود به عنوان کلید امنیتی احراز هویت در iOS استفاده کنید

از گوشی اندروید خود به عنوان کلید امنیتی احراز هویت در iOS استفاده کنیدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تلفن اندروید شما کلید جدیدی برای احراز هویت در سیستم‌عامل iOS؛ این ویژگی جدیدی است که مهندسان گوگل موفق به افزودن ویژگی جدیدی به سیستم‌عامل اندروید شدند که با استفاده از آن می‌‌توان از گوشی‌های هوشمند اندرویدی دقیقا همانند کلید امنیتی برای ورود به دستگاه‌های مجهز به سیستم عامل iOS استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: دو پیشرفت مهم در نسخه جدید کروم اندروید

اگرچه گوگل در فرودین ماه سال جاری نیز چنین ویژگی را معرفی کرده بود ولی تا قبل از این تنها با سیستم‌عامل‌های کروم، مک و ویندروز 10 هماهنگ بود. در گوگل جدید با ایجاد تغییراتی در سیستم‌عامل اندروید امکان استفاده از اپلیکیشن قفل هوشمند در تلفن همراه به خوبی مهیا شده است.

عملکرد این ویژگی جدید در گوشی‌های اندروید به طور دقیق به گونه‌ای است که وقتی کاربر وارد حساب کاربری گوگل خود از طریق یکی از دستگاه‌های مجهز به سیستم عامل اندروید می‌شود، اپلیکیشن قفل هوشمند گوگل به طور خودکار به بلوتوث متصل می‌شود. سپس کاربران می‌توانند با استفاده از آن هویت خود را به سیستم عامل iOS ثابت کرده و وراد  حساب مورد نظر شوند. اقدام جدید گوگل هماهنگی بین دو سیستم عامل اندروید و iOS  را به مراتب بیشتر کرده و کاربران با آسودگی خاطر بیشتر می‌توانند از دستگاه‌های هماهنگ با هر دو سیستم عامل با یکدیگر ارتباط برقرا کنند.

کارشناسان فناوری معتقدند گوگل با این ویژگی علاوه بر کاهش میزان محدودیت‌های ارتباطی بین اندروید و iOS امنیت شبکه مورد استفاده کاربران را نیز افزایش می‌دهد. طبق اعلام گوگل همه کاربران هم‌اکنون می‌توانند از این ویژگی در حساب کاربری گوگل خود استفاده و از مزیت‌های آن بهره‌مند شوند.

از گوشی اندروید خود به عنوان کلید امنیتی احراز هویت در iOS استفاده کنید

پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که این ویژگی گوگل با استقبال مناسبی از سوی کاربران مواجه می‌شود و می‌تواند ابزاری بسیار مناسب برای بیشتر شدن محبوبیت گوگل بین کاربران سیستم عامل اندروید باشد.

انتهای پیام/

گوگل ارتباط اندروید با iOS را افزایش داد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از گوشی اندروید خود به عنوان کلید امنیتی احراز هویت در iOS استفاده کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..