تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Kindle Oasis جدید آمازون از صفحه نمایش رنگی قابل تنظیم برخوردار است

در کتابخوان جدید آمازون، Kindle Oasis، می‌توان نورپردازی و رنگ صفحه‌ی نمایش را بسته به زمان روز تغییر داد.

آمازون، Kindle Oasis به‌روزرسانی‌شده را عرضه کرده است. این مدل از سیستم نورپردازی جدیدی برخوردار است که امکان تنظیم دمای رنگی صفحه‌ی نمایش را می‌دهد. در این مدل می‌توانید به‌دلخواه، نور صفحه‌ی نمایش را به سفیدِ سرد (cool white) یا زردِ گرم‌تر تنظیم کنید. صفحه‌ی نمایش می‌تواند دمای رنگی خود را براساس زمان روز (شب یا صبح) تغییر دهد.

تبلت/کتابخوان کیندل آمازون

علاوه‌بر این، مدل جدید به‌لطف صفحه‌ی نمایش e-ink (جوهر الکترونیکی) از قابلیت رفرش سریع‌تر صفحه برخوردار است. رنگ جدید طلایی شامپاینی هم به رنگ گرافیتی قبلی اضافه شده است. غیرازاین تفاوت‌ها، مدل جدید کیندل از همه نظر مشابه مدل قبلی است. قیمت مدل جدید کیندل اوِیسیس از ۲۴۹ دلار برای نمونه‌ی ۸ گیگابایتی آغاز می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Kindle Oasis جدید آمازون از صفحه نمایش رنگی قابل تنظیم برخوردار است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..