تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیش بینی رهبرانقلاب از شکست فتنه دو ماه پس از انتخابات ۸۸+ فیلم

پیش بینی رهبرانقلاب از شکست فتنه دو ماه پس از انتخابات ۸۸+ فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وقوع فتنه ۸۸ حادثه خیره‌کننده و باشکوه انتخابات ۴۰ میلیونی ریاست‌جمهوری دهم را به کام مردم ایران تلخ کرد و حدود ۸ ماه کشور را درگیر خود کرد. در کنار حجم عظیم بمباران رسانه‌ای، انواع ترفند‌های تخریبی به کار گرفته شد و خسارت‌های فراوانی به ملت ایران تحمیل شد. در چنین شرایط غبارآلودی هشدار‌های به موقع و راهگشای رهبر بزرگوار انقلاب مسیر درست را یادآور شد و توطئه زهرآگین دشمن را ناکام گذاشت.

شناخت این نقش سرنوشت‌ساز رهبر معظم انقلاب اسلامی و پیش‌بینی‌های به موقع ایشان به‌ویژه برای جوانان بسیار مهم و راهگشا خواهد بود، از این رو در ادامه ویدئویی از سخنان منتشرنشده و پیش‌بینی حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای از شکست فتنه دو ماه پس از انتخابات ۸۸ در یک جمع خصوصی را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیش بینی رهبرانقلاب از شکست فتنه دو ماه پس از انتخابات ۸۸+ فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..