تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نگاهی به برندگان سینمایی و تلویزیونی MTV ۲۰۱۹

برترین‌ها: امکان ندارد اهل موسیقی‌های غربی باشید و ام‌تی‌وی را نشناسید، این شبکه تلویزیونی که در سال ۱۹۸۱ کار خود را شروع کرده است به‌عنوان یکی از معروف‌ترین شبکه‌های جهانی در زمینه پخش‌موسیقی شناخته می‌شود و به‌اندازه‌ای شهرت دارد که از سال ۱۹۹۲ تاکنون مراسم خاص خودش را برای اعلام بهترین‌های تلویزیون و سینما به‌صورت سالانه برگزار می‌کند. فیلم‌هایی که در این مراسم نامزد می‌شوند از جانب تهیه‌کنندگان و مدیران ارشد ام‌تی‌وی انتخاب شده‌اند و برنده‌ها را مخاطبین این شبکه به‌صورت آنلاین مشخص می‌کنند.

این برنده‌ها افتخار دریافت جایزه ام‌تی‌وی را دارند، این جایزه به‌شکل ظرف پاپ‌کورن طراحی شده و شکل و شمایلی بامزه و جالب دارد. در سال ۲۰۱۹، این مراسم توسط زکری لی‌وای (Zachary Levi) در سالن مجللی در سانتامونیکا برگزار شد و با مراسم شاد و مفرحی طرف بودیم که طبق معمول چهره‌های سرشناسی نیز در آن حضور داشتند و بازیگران موفقی مانند امیلیا کلارک و میسی ویلیامز در رشته‌های مختلفی در MTV ۲۰۱۹ نامزد دریافت جایزه شدند.

به همین دلیل در ادامه قصد داریم با هم نگاهی به برنده‌های سینمایی و تلویزیونی MTV ۲۰۱۹ داشته باشیم و آثار برتر این مراسم را مرور کنیم.

بهترین فیلم: «انتقام‌جویان: پایان بازی»

نگاهی به برندگان سینمایی و تلویزیونی MTV ۲۰۱۹

مراسم ام‌تی‌وی رسم و رسوم خاص خود را برای انتخاب بهترین فیلم دارد و به‌رغم اینکه فیلم‌های شایسته زیادی را در چند وقت گذشته شاهد بودیم، در MTV ۲۰۱۹ بسیاری از این فیلم‌ها از قلم افتادند و تنها فیلم‌های «انتقام‌جویان: پایان بازی»، «بلکککلنزمن (BlacKkKlansman)»، «مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی»، «تقدیم به همه پسرانی که عاشقشان بودم» و فیلم «ما» (Us)، نامزد جایزه بهترین فیلم MTV ۲۰۱۹ شدند و همان‌طوری که انتظار می‌رفت فیلم «انتقام‌جویان: پایان بازی» توانست جایزه بهترین فیلم این مراسم را از آن خود کند.

بهترین سریال تلویزیونی: بازی تاج و تخت

نگاهی به برندگان سینمایی و تلویزیونی MTV ۲۰۱۹

چیزی نزدیک به هشت سال سریال بازی تاج و تخت را دنبال کردیم تا اینکه ببینیم دست آخر چه کسی روی تخت آهنین می‌نشیند، اما سازندگان این سریال ما را ناامید کردند و بازی تاج و تخت، پایان شایسته‌ای نداشت. از قرار معلوم این قضیه باعث نشد تا مهر بازی تاج و تخت از دل هواداران شبکه ام‌تی‌وی بیرون آید و در سال ۲۰۱۹ جایزه بهترین سریال را از شبکه ام‌تی‌وی از آن خود کرد.

ناگفته نماند سریال‌های «دهان گنده (Big Mouth)»، «ریوردیل (Riverdale)»، «Schitt's Creek» و «تسخیرشدگی خانه هیل (The Haunting of Hill House)» به‌عنوان نامزد‌های جایزه بهترین سریال در ام‌تی‌وی ۲۰۱۹ بودند که در نهایت این جایزه را بازی تاج و تخت از آن خود کرد.

بهترین اجرا در سینما: لیدی گاگا در فیلم «ستاره‌ای متولد شد»

نگاهی به برندگان سینمایی و تلویزیونی MTV ۲۰۱۹

آماندلا استنبرگ (Amandla Stenberg) در فیلم «نفرتی که تو می‌کاری»، بازی بسیار چشمگیری ارائه کرد، لوپیتا نیونگو (Lupita Nyong'o) نیز خاطره خوشی را از بازی در فیلم «ما» در ذهن مخاطب ماندگار کرد و رامی ملک به بهترین نحو ممکن در فیلم «حماسه کولی» (Bohemian Rhapsody)، نقش فردی مرکوری را بازی کرد. تمام این بازیگران توانستند نامزد جایزه بهترین اجرا در فیلم‌های سینمایی در ام‌تی‌وی ۲۰۱۹ شوند، اما لیدی گاگا در فیلم «ستاره‌ای متولد شد» به اندازه‌ای خوش درخشید که توانست تمام این بازیگران را کنار بزند و به‌رغم نامزدی ساندرا بولاک و ایفای نقش فوق‌العاده او در فیلم «جعبه پرنده»، جایزه ام‌تی‌وی ۲۰۱۹ را از آن خود کند.

بهترین اجرا در سریال: الیزابت ماس در سریال سرگذشت ندیمه

نگاهی به برندگان سینمایی و تلویزیونی MTV ۲۰۱۹

برای طرفداران سریال‌های تلویزیونی دو حالت بیشتر وجود ندارند، یا اینکه سریال «سرگذشت ندیمه» (The Handmaid’s Tale) را دیده‌اید یا می‌خواهند در اولین فرصت به تماشای این سریال جذاب بنشینند.

سریال سرگذشت ندیمه قسمت مهمی از موفقیت خود را مدیون داستان جذابی است که از کتابی با همین نام نوشته مارگارت اتووت (margaret atwood) اقتباس شده، اما یکی دیگر از جذابیت‌های مهم این سریال بازی الیزابت ماس (Elisabeth Moss) است و به همین دلیل نیز ماس توانست جایزه ام‌تی‌وی ۲۰۱۹ را برای بهترین اجرا در یک مجموعه تلویزیونی از آن خود کند.

ناگفته نماند امیلیا کلارک برای بازی در نقش دنریس تارگرین در سریال «بازی تاج و تخت»، جینا رادریگز (Gina Rodriguez) برای بازی در سریال «جین باکره» (Jane the Virgin)، جیسون میچل (Jason Mitchell) برای بازی در سریال «The Chi» و کرنان شیپکا (Kiernan Shipka) بازیگر سریال «ماجرا‌های هراس‌انگیز سابرینا»، نامزد‌های دریافت جایزه بهترین اجرا در یک مجموعه تلویزیونی بودند که الیزابت ماس به راحتی آن‌ها را پشت‌سر گذاشت و جایزه ام‌تی‌وی ۲۰۱۹ را از آن خود کرد.

بهترین قهرمان: رابرت داونی جونیور در نقش آیرون‌من

نگاهی به برندگان سینمایی و تلویزیونی MTV ۲۰۱۹

بازیگران توانایی در نقش قهرمان‌ها در فیلم‌های ابرقهرمانی ۲۰۱۹ و ۲۰۱۸ حضور پیدا کردند و بری لارسون برای بازی در فیلم کاپیتان مارول، جان دیوید واشنگتن با حضور در فیلم بلکککلنزمن، میسی ویلیامز در بازی تاج و تخت و زکری لی‌وای با بازی در فیلم شازِم (Shazam!)، در کنار رابرت داونی جونیور با فیلم انتقام‌جویان: پایان بازی به‌عنوان نامزد‌های بهترین قهرمان در ام‌تی‌وی ۲۰۱۹ شناخته شدند که رابرت داونی جونیور توانست یک سر و گردن بالاتر از دیگر قهرمان‌ها قرار بگیرد و ثابت کند که هیچ قهرمانی توان شکست آیرون‌من دنیای هالیوود را ندارد.

بهترین شخصیت منفی: جاش برولین در نقش تانوس

نگاهی به برندگان سینمایی و تلویزیونی MTV ۲۰۱۹

شخصیت‌های منفی به اندازه شخصیت‌های مثبت در فیلم‌ها و سریال‌ها اهمیت دارند و حتی گاهی اوقات یک کاراکتر مخفی، جذابیت بیشتری نسبت به یک کاراکتر مثبت دارد. به همین دلیل نیز در ام‌تی‌وی ۲۰۱۹ شاهد اختصاص جایزه ویژه‌ای برای بهترین بازیگر شخصیت منفی بودیم و بازیگرانی مانند جودی کامر (Jodie Comer) برای سریال جذاب «کشتن ایو» (Killing Eve)، جوزف فاینز (Joseph Fiennes) برای سریال «سرگذشت ندیمه»، لوپیتا نیونگو برای فیلم «ما»، پن بدجلی برای سریال «تو» و جاش برولین در فیلم انتقام‌جویان: پایان بازی اشاره کرد.

برولین توانست گوی سبقت را از دیگر شخصیت‌های منفی که در فیلم‌ها و سریال‌های ۲۰۱۹ حضور داشتند برباید و جایزه بهترین بازیگر شخصیت منفی را از آن خود کرد.

بهترین اجرای کمدی: دن لوی جهت سریال Schitt's Creek

نگاهی به برندگان سینمایی و تلویزیونی MTV ۲۰۱۹

آکوافینا (Awkwafina) برای بازی در فیلم «آسیایی‌های خرپول» (Crazy Rich Asians)، دن لوی (Dan Levy) برای بازی در سریال «Schitt's Creek»، جان مولانی (John Mulaney) برای بازی در سریال «دهان گنده» و زکری لی‌وای برای فیلم «شازم» از جانب ام‌تی‌وی به‌عنوان بهترین بازیگر‌های فیلم‌ها و سریال‌های کمدی و خنده‌دار انتخاب شدند که در این بین بامزگی‌های دن لوی در سریال Schitt's Creek بیشتر از دیگر بازیگران به مذاق مخاطبین نشست و دن لوی توانست جایزه ام‌تی‌وی ۲۰۱۹ را به خانه ببرد.

بهترین اجرای موفق: نوحا سنتینو برای فیلم «تقدیم به تمام پسرانی که عاشقشان بودم»

نگاهی به برندگان سینمایی و تلویزیونی MTV ۲۰۱۹

دنیای فیلم و سینما در هر سال نه تنها به لحاظ فنی پیشرفت‌های زیادی را شاهد است، بلکه انصافاً باید گفت هنرپیشه‌ها نیز مهارت‌های بیشتری پیدا می‌کنند و هر سال نسبت به سال گذشته، اجرا‌های تاثیرگذار‌تری را می‌بینیم. در این همین راستا ام‌تی‌وی، آکوافینا، هنرپیشه فیلم «آسیایی‌های خرپول» را در کنار هالی لو ریچاردسون (Haley Lu Richardson) برای بازی در فیلم «پنج فوت فاصله» (Five Feet Apart)، ام‌جی رودریگز (Mj Rodriguez) با سریال Pose و نوحا سنتینو را به‌عنوان نامزد دریافت جایزه بهترین اجرای چشمگیر و موفق انتخاب کرد و نوحا توانست برای بازی در فیلم «تقدیم به تمام پسرانی که عاشقشان بودم»، این جایزه را به خانه ببرد.

بهترین مبارزه: صحنه درگیری کاپیتان مارول و مین اروا

نگاهی به برندگان سینمایی و تلویزیونی MTV ۲۰۱۹

اگر فیلم‌ها و سریال‌های اکشنی که در چندین ماه اخیر منتشر شده‌اند را تماشا کرده باشید حتماً به خوبی در جریان هستید که صحنه‌های زد و خورد هیجان‌انگیزی را در این فیلم‌ها سراغ داریم و به همین دلیل ام‌تی‌وی فیلم‌ها و سریال‌های «انتقام‌جویان: پایان بازی» را برای صحنه مبارزه کاپیتان آمریکا و تانوس، «بازی تاج و تخت» برای صحنه مبارزه نبرد آریا استارک و وایت‌واکرها، مبارزه کاپیتان مارول و مین اروا در فیلم «کاپیتان مارول»، نبرد روث بادِر جینسبِرگ و اینکوئیتی در فیلم «آر. جی. بی» و نبرد بِکی لینچ (Becky Lynch) در مقابل روندا روُزی (Ronda Rousey) و شارلوت فلِیر (Charlotte Flair) در برنامه کشتی‌جک WWE را به‌عنوان هیجان‌انگیزترین صحنه‌های زد و خورد در فیلم‌ها و سریال‌ها انتخاب کرد.

در میان این صحنه‌های هیجان‌انگیز، نبرد کاپیتان مارول و مین اروا در فیلم «کاپیتان مارول» بیشتر از بقیه نظر مخاطبین را جلب کرد و به عنوان بهترین مبارزه توانست جایزه ام‌تی‌وی ۲۰۱۹ را از آن خود کند.

بهترین قهرمان در زندگی واقعی: روث بادر جینسبرگ در مستند RBG

نگاهی به برندگان سینمایی و تلویزیونی MTV ۲۰۱۹

ام‌تی‌وی در این قسمت به قهرمان‌هایی اشاره می‌کند که در زندگی واقعی توانایی‌های خود را به اثبات رسانده‌اند و به موفقیت‌های چشمگیری رسیده‌اند. الکس هانولد (Alex Honnold)، برای مستند «فِری سولو» (Free Solo)، هانا گَدزبی (Hannah Gadsby) برای مستند «Nantte»، رومن رِینز (Roman Reigns) برای مستند «WWE SmackDown)، و سرنا ویلیامز برای مستند «سرنا بودن» (Being Serena) نامزد دریافت جایزه بهترین قهرمان در زندگی واقعی از ام‌تی‌وی شدند و روث بادر جینسبرگ با مستند آر بی جی توانست این جایزه را در سال ۲۰۱۹ از آن خود کند.

بهترین اجرای ترسناک: ساندرا بولاک برای فیلم جعبه پرنده

نگاهی به برندگان سینمایی و تلویزیونی MTV ۲۰۱۹

انصافاً باید گفت حساب فیلم‌های ترسناک با دیگر فیلم‌ها فرق می‌کند و در هر سال دست‌کم چندین فیلم ترسناک را شاهد هستیم که مو را به تن تماشاچیان سیخ می‌کنند. یکی از این فیلم‌های ترسناک که مدتی است حسابی سروصدای زیادی به راه انداخته، فیلم «جعبه پرنده» است، این فیلم در کنار داستان خاص و دلهره‌آور، از هنرنمایی ساندرا بولاک بهره گرفته و به همین دلیل نیز با فیلمی طرف هستیم که ممکن است به اندازه دیگر فیلم‌های همرده‌اش، ترسناک نباشد، اما فیلم بسیار دلهره‌آوری است که بیشتر این دلهره را مدیون بازی ساندرا بولاک هستیم.

به همین دلیل ساندرا بولاک توانست جایزه بهترین اجرای ترسناک را برای فیلم «جعبه پرنده» از ام‌تی‌وی ۲۰۱۹ بدست بیاورد. ناگفته نماند الکس وُلف (Alex Wolff)، برای فیلم «موروثی» (Hereditary)، لیندا کاردلیانی برای فیلم «نفرین لیورونا»، رین ریس (Rhian Rees)، برای فیلم «هالووین» و ویکتوریا پدرتی (Victoria Pedretti) برای سریال «تسخیرشدگی خانه هیل» جهت دریافت جایزه بهترین اجرای ترسناک نامزد شده بودند.

بهترین مستند: نجات آر. کلی

نگاهی به برندگان سینمایی و تلویزیونی MTV ۲۰۱۹

در فهرست نامزد‌های بهترین مستند ۲۰۱۹ از نگاه مخاطبین ام‌تی‌وی، مستند‌های «At the Heart of Gold: Inside the USA Gymnastics Scandal»، مک‌کویین (McQeen)، «Minding the Gap»، «آر. جی. بی» و «نجات آر. کلی» (surviving R.Kelly)، به چشم می‌خوردند که در بین این نامزدها، مستند «نجات آر. کلی» توانست عنوان بهترین مستند ۲۰۱۹ را در ام‌تی‌وی از آن خود کند.

در این قسمت به پایان فهرست بهترین‌های ۲۰۱۹ از نگاه ام‌تی‌وی رسیدیم، در پایان از آنجایی که مطمئن هستیم بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌هایی که به آن‌ها اشاره شد را دیده‌اید و نظر‌های جالبی در خصوص آن‌ها دارید. پیشنهاد می‌کنیم در قسمت نظرات دیدگاه خود را با ما و دیگر خواننده‌ها به‌اشتراک بگذارید.

منبع: eonline




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نگاهی به برندگان سینمایی و تلویزیونی MTV ۲۰۱۹»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..