تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کارگردان «دختر شیطان» به اشتباهش اعتراف کرد

قربان محمدپور کارگردان و تهیه‌کننده سینما که این روزها فیلم سینمایی «دختر شیطان» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی وی بر پرده سینماها است، گفت: استقبال از فیلم سینمایی «دختر شیطان» در روزهای اول بسیار خوب و امیدوارکننده بود و سانس‌های خوبی هم برای این فیلم وجود داشت اما پس از اکران چند فیلم جدید و پرفروش هم سانس‌های خوب را از ما گرفتند و هم توجه مردم به دیگر فیلم‌ها جلب شد.

محمدپور در ادامه گفت: در ۱۱ سینما یک سانس به ما داده شده، در ۲۵ سینما دو سانس و در سینماهایی که سه سانس در روز داریم ساعت‌های ۱۰، ۱۳ و ۱۷ را به فیلم «دختر شیطان» اختصاص داده‌اند که مطمئناً یک فیلم در این شرایط با هر مشخصاتی نمی‌تواند توجه مخاطبان را به خود جلب کند و اکثر افراد زمان سینما رفتنشان ساعتی غیر از این ساعات است. ما خودمان این زمان را برای اکران «دختر شیطان» انتخاب کردیم و به پخش‌کننده پیشنهاد این زمان را دادیم اما اشتباه کردیم و نمی‌دانستیم که این فیلم‌های پرفروش در این زمان قرار است با هم اکران شوند وگرنه پیش‌بینی ما برای فروش «دختر شیطان» بسیار بیشتر از این مقداری بود که امروز شاهدش هستیم.

محمدپور در پایان اظهار کرد: فیلم سینمایی «سلام بمبئی» اثری صرفاً تجاری بود اما «دختر شیطان» را نمی‌توان فیلمی صرفاً تجاری دانست چرا که این فیلم سینمایی دارای مضامینی است که می‌تواند مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد.

۲۵۸۲۴۳




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کارگردان «دختر شیطان» به اشتباهش اعتراف کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..