تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تخلف پیمانکاران در پرداخت حقوق کارکنان خدمات ۲۰۲۰ مخابرات

جهرمی

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد جواد آذری جهرمی وزیر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پست‌هایی در صفحه توییتر خود پیمانکاران شرکت خدمات ۲۰۲۰ مخابرات را موظف به بازگرداندن مقدار کسری حقوق کارکنان این شرکت کرد. همچنین از جدیت مدیران مخابرات ایران، سهامداران آن و سازمان تنظیم مقررات در رسیدگی به بهبود خدمات پشتیبانی ۲۰۲۰ و بهبود خدمات به مردم تشکر کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات در توییتر خود نوشت:

«وقتی #حق‌الناس در جایی ضایع شد، زنجیره‌ای از تضییع حقوق شکل می‌گیرد. بازرسی مدیران مخابرات ایران از خدمات ۲۰۲۰ فعلا در ۲ استان نشان داده که مثلا از حقوق مقرر ۱/۷میلیونی امسال، تنها حدود ۱/۲میلیون توسط پیمانکارها به پرسنل پرداخت شده. مبالغ این سالها باید محاسبه و به آنها بازگردد»

جهرمی

«از جدیتی که مدیران مخابرات ایران، سهامداران آن و سازمان تنظیم مقررات در رسیدگی به بهبود خدمات پشتیبانی ۲۰۲۰ و بهبود خدمات به مردم آغاز کرده‌اند، ممنونم. این روند تا رسیدن به نتیجه مطلوب بایستی ادامه یابد»

جهرمی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تخلف پیمانکاران در پرداخت حقوق کارکنان خدمات ۲۰۲۰ مخابرات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..