تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روایت تخت‌روانچی از سیاست شکست‌خورده آمریکا در افغانستان

به گزارش خبرآنلاین، سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل که در نشست امروز شورای امنیت این سازمان در مورد افغانستان سخنرانی می‌کرد، با اشاره به اتهامات آمریکا به کشورمان مبنی بر تلاش برای ایجاد ناامنی در افغانستان، گفت این اتهامات بی اساس بود و با هدف انحراف اذهان از شکست سیاست‌های 18 سال گذشته این کشور در افغانستان صورت می‌گیرد.

مجید تخت روانچی، افزود: ملت افغانستان از سال‌ها اشغال، تجاوز، حضور نیروهای خارجی و ترور بیزار بوده و خواهان صلح است.

وی تأکید کرد: لازمه پایدار بودن صلح این است که توسط افغانها و برای افغانها ایجاد شود و این به این معنا است که نه می‌توان صلح را از خارج به مردم افغانستان دیکته کرد و نه بدون در نظر گرفتن دغدغه‌های واقعی و نیازهای حقیقی ملت بزرگ افغانستان آن را ایجاد کرد.

نماینده کشورمان همچنین با اشاره به دستاوردهای مردم افغانستان که در نتیجه سالها فداکاری و تلاش‌های طولانی آنها حاصل شده است، گفت این دستاوردها باید در فرآیند صلح حفظ و تقویت شوند.

تخت روانچی با اشاره به حمایت‌های مستمر کشورمان از افغانستان، از جمله میزبانی از میلیونها پناهنده افغانی، گفت ایران به حمایت‌های خود از افغانستان ادامه خواهد داد و در این راستا آمادگی دارد در هماهنگی با دولت این کشور، نقش فعالانه‌ای در تسهیل روند صلح این کشور ایفا نماید.

وی همچنین با اشاره به مشکل قاچاق مواد مخدر از افغانستان به اروپا از طریق ایران و نیز کمک‌های ناکافی در این زمینه، مساعدت جامعه جهانی را خواستار شد.

50311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روایت تخت‌روانچی از سیاست شکست‌خورده آمریکا در افغانستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..