تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیکاپ نیسان ناوارا ۲۰۲۰ حرف‌های جدیدی برای گفتن دارد +تصاویر

پیکاپ نیسان ناوارا 2020 با ویژگی‌هایی جدید وارد بازار خواهد شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پیکاپ نیسان ناوارا که از سال‌های دور یکی از مدل‌های محبوب در ایران نیز به شمار می‌رفت، با طراحی شاسی قدرتمند تیم ژاپنی نیسان، یک الگو برای دیگر شرکت‌ها و خودروساز‌ها نیز به محسوب می‌شود، به طوری که مرسدس برای تولید پیکاپ سری ایکس و رنو برای تولید پیکاپ آلاسکان، از شاسی این مدل استفاده کرده‌اند. ناوارا از پیش از سال ۲۰۰۰ میلادی تا کنون طی دو نسل تولید شده و نیسان برنامه دارد تا نسخه جدید این پیکاپ را با بروزرسانی‌های جدیدی وارد بازار کند.

نیسان ناوارا ۲۰۲۰ مانند گذشته از پیشرانه ۲.۳ لیتری بنزینی dCi با ۱۶۱ اسب‌بخار قدرت استفاده می‌کند، البته نیسان در این مدل از دو توربوشارژ برروی پیشرانه استفاده می‌کند که گشتاور را ۲۲ نیوتن‌متر افزایش داده و به ۴۲۵ نیو‌تن‌متر در نسخه جدید می‌رساند. دو نسخه ۱۶۱ و ۱۸۷ اسب‌بخاری نیز از استاندارد آلایندگی یورو ۶ بهره می‌برند.

پیکاپ نیسان ناوارا ۲۰۲۰ با ویژگی‌هایی جدید وارد بازار خواهد شد

پیکاپ نیسان ناوارا ۲۰۲۰ با ویژگی‌هایی جدید وارد بازار خواهد شد

از دیگر ویژگی‌های جدید پیکاپ هزار کیلویی نیسان می‌توان به سیستم انتقال جدید ۶ سرعته دستی اشاره کرد که با الگو نسبت طولانی‌تر و انتقال کوتاه‌تر طراحی شده است. از طرفی دیسک صفحه و دیسک ترمز جدید، با نمونه‌های کوچک‌تری جایگزین شده که نیرو ناشی از ترمز را تا ۴۰ درصد کاهش می‌دهد. علاوه‌بر‌این سیستم تعلیق جدید چند اتصالی و کمک‌فنر‌های دوگانه برای تمامی مدل‌های سری جدید نیسان ناوارا استاندارد خواهد شد.

پیکاپ نیسان ناوارا ۲۰۲۰ با ویژگی‌هایی جدید وارد بازار خواهد شد

پیکاپ نیسان ناوارا ۲۰۲۰ با ویژگی‌هایی جدید وارد بازار خواهد شد

اما طراحی کلی نیز تغییراتی خواهد داشت، در عقب ارتفاع خودرو از زمین به مقدار ۱ اینچ افزایش پیدا می‌کند و ظرفیت بار نیز تا ۴۵ کیلوگرم نسبت به نسخه تولید شده افزایش پیدا خواهد کرد. بروزرسانی‌های ظاهری در این مدل کمتر اعمال شده و تنها شامل تغییرات جزئی در چراغ ال‌ای‌دی جلو و چرخ‌های جدید ۱۷ یا ۱۸ اینچی (بسته به نسخه تولیدی) محدود می‌شود. در داخل کابین نیز تنها بروزرسانی سیستم هوشمند مرکزی و نمایشگر لمسی جدید ۸ اینچی خواهد بود، این سیستم هوشمند از فناوری N-Connecta نیسان به همراه اپل CarPlay کاربرد‌های فراوانی دارد. کاربران با این سیستم می‌توانند مکان خودرو را مشخص کنند، مقدار سوخت را بررسی کنند، درب‌ها را قفل کنند و یا پیش از حرکت، مقصد جدیدی برای مسیر تعریف کنند.

پیکاپ نیسان ناوارا ۲۰۲۰ با ویژگی‌هایی جدید وارد بازار خواهد شد

پیکاپ نیسان ناوارا ۲۰۲۰ با ویژگی‌هایی جدید وارد بازار خواهد شد

بیشتر بخوانید:طرح مفهومی NXT، آینده حمل و نقل شهری را تجسم می‌کند 

انتهای پیام/

پیکاپ نیسان ناوارا ۲۰۲۰



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیکاپ نیسان ناوارا ۲۰۲۰ حرف‌های جدیدی برای گفتن دارد +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..