تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مصرف روزانه بیش از دو تخم‌مرغ ریسک بیماری‌های قلبی را افزایش می‌دهد

افزایش ریسک بیماری‌های قلبی با مصرف روزانه بیش از دو تخم مرغبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، محققان دانشگاه ماساچوست در مطالعه‌ای جدید به بررسی رژیم غذایی، سلامت و عادات سبک زندگی حدود ۳۰ هزار فرد بزرگسال در آمریکا پرداختند و تا ۳۱ سال آن‌ها را تحت نظر داشتند.

«کاترین تاکر»، سرپرست تیم تحقیق، در این باره می‌گوید: «کلسترول موجود در تخم مرغ زمانیکه به میزان زیاد مصرف می‌شود با بروز مشکلات سلامت مرتبط است.»

طبق اعلام وزارت کشاورزی آمریکا، یک تخم مرغ بزرگ حاوی حدود ۲۰۰ میلیگرم کلسترول است که تقریباً میزان کلسترول آن معادل یک استیک ۲۲۵ گرمی است.

به گفته محققان، مصرف بیش از ۳۰۰ میلیگرم کلسترول در روز با افزایش ۱۷ درصدی ریسک ابتلا به بیماری قلبی-عروقی و ۱۸ درصد ریسک بالاتر مرگ مرتبط است.

محققان تاکید می‌کنند مصرف چندین تخم مرغ در هفته معقول است، اما بهتر است افراد از خوردن ۳ تخم مرغ در روز پرهیز نمایند.

منبع : مهر 

انتهای پیام/

افزایش ریسک بیماری‌های قلبی با مصرف روزانه بیش از دو تخم مرغ



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مصرف روزانه بیش از دو تخم‌مرغ ریسک بیماری‌های قلبی را افزایش می‌دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..