تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت و زمان عرضه نسل بعدی پیکسل فاش شد

قیمت و زمان عرضه نسل بعدی پیکسل فاش شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پیکسل ۴ و پیکسل ۴ XL در حال تبدیل شدن به دو تا از بهترین و جالب‌ترین گوشی‌های سال ۲۰۱۹ هستند. در مقایسه نسل‌های پیشین این دستگاه، اطلاعات پیکسل ۴ از چندین ماه پیش از عرضه رسمی آن به بیرون درز پیدا کرده است. البته این بار خود گوذگل نیز با انتشار رندر تلفن جدید خود در بازی فاش کردن اطلاعات پیکسل ۴ شرکت کرد. این رندر منتشر شده همراه با اطلاعاتی که پیشتر درباره حاشیه بالایی بزرگ پیکسل فاش شده بود برخی از بحث‌های آنلاین را به هم متصل کرده است.

از سوی دیگر، گوگل Pixel 4 و Pixel 4 XL به عنوان یک ویترین برای اندروید Q و موج نوآوری‌های نرم افزاری جدید، به ویژه در بخش دوربین، عمل خواهند کرد. حالا که درباره دوربین صحبت کردیم بهتر است یادآوری کنیم که پیکسل ۴ دارای یک دوربین دوگانه است. این مسئله ممکن است در زمان حال که دوربین‌های سه‌گانه، چهارگانه و حتی پنتا وجود دارند امر خارق‌العاده‌ای به نظر نرسد، اما گوگل پیشتر با یک دوربین که از لحاظ نرم‌افزاری پشتیبانی می‌شد خیلی تصاویر خروجی جذابی ایجاد می‌کرد، اکنون با وجود دو دوربین خیلی می‌تواند این توانایی را بهبود ببخشد. به نظر می‌رسد این پیشرفت‌های دوربین بیشتر در بخش تصاویر پرتره خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اولین تصاویر گوگل پیکسل ۴ با دوربین دوگانه فاش شد +تصاویر 

اما با توجه به تمام این اطلاعات فاش شده هنوز ما تا امروز قیمت این گوشی‌ها و زمان عرضه آ‌ن‌ها را نمی‌دانستیم. باید بگوییم که امروز این اطلاعات به بیرون درز پیدا کردند.

سری اول گوشی‌های پیکسل در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۱۶ معرفی و در ۲۰ اکتبر همان سال عرضه شدند. نسل بعدی این گوشی در تاریخ ۴ اکتبر سال بعد رونمایی و در ۱۹ اکتبر عرضه شد. گوشی‌های پیکسل ۳ و پیکسل ۳ XL در سال ۲۰۱۸ و روز ۹ اکتبر معرفی و در آمریکا در تاریخ ۱۸ اکتبر عرضه شدند. در بقیه جا‌های دنیا نیز این اتفاق در تاریخ ۱ نوامبر افتاد. بر اساس این مدل رونمایی و عرضه، حدس زده می‌شود که پیکسل ۴ و پیکسل ۴ XL در ۲۴ اکتبر که پنجشنبه دوم تا آخر ماه است، عرضه شود.

همچنین قیمتی که برای این دو دستگاه در نظر گرفته شده است را می‌توان به صورت تقریبی بر اساس الگوی قیمت گذاری گوگل حدس زد. هر سال چیزی در حدود ۵۰ دلار به قیمت مدل جدید پیکسل افزوده می‌شود. با در نظر گرفتن این که قیمت پیکسل ۳ و پیکسل ۳ XL به ترتیب ۷۹۹ دلار و ۸۹۹ دلار بوده قیمت نسل بعدی آن‌ها باید حدود ۵۰ دلار بیشتر باشد. البته احتمالا این افزایش قیمت برای مدل XL بیشتر است و قیمت آن را به ۱۰۰۰ دلار نزدیک می‌کند.

انتهای پیام/

قیمت و زمان عرضه گوگل Pixel 4 و Pixel 4 XL



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت و زمان عرضه نسل بعدی پیکسل فاش شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..