تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همکاری کمیسیون ملی یونسکو- ایران با دانشگاه خوارزمی

به گزارش حوزه میراث و گردشگری  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، این تفاهم‌نامه که در تاریخ ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ به‌منظور ایجاد وگسترش همکاری‌های علمی، آموزشی و پژوهشی، پیشنهاد طرح‌های مطالعاتی وآموزشی با هدف ارتقاء مطالعات و طرح‌های علمی و آموزشی مرتبط با وظایف و بهره‌گیری از امکانات وتوانمندی‌های علمی، تخصصی، مشورتی، تجهیزاتی وکتابخانه‌ای مشترک بین کمیسیون ملی یونسکو- ایران و دانشگاه خوارزمی، در دفتر دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو- ایران، میان حجت‌الله ایوبی، دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو- ایران و عزیزالله حبیبی، رئیس دانشگاه خوارزمی منعقد شد.

براساس این تفاهم نامه، زمینه‌های همکاری تشکیل کمیته‌های علمی و فنی مشترک به‌منظور پشتیبانی تکنیکی انجام، بررسی، برنامه‌ریزی و تدوین طرح‌های مشترک مورد نیاز درسطح ملی و بین¬المللی و معرفی توانمندی‌های کمیسیون و دانشگاه به سایر دستگاه‌ها یا ارگان‌های داخلی و خارجی را نیز در برمی‌گیرد.

همکاری جهت طراحی، برنامه¬ریزی و اجرای دوره¬های آموزشی مرتبط با اهداف مشترک، پیشنهاد و انجام طرح¬های پزوهشی، مطالعاتی وآموزشی، پشتیبانی برگزاری دوره¬های علمی تخصصی وکارگاه¬های آموزشی طرف¬ها، تألیف محتوی آموزشی برای دوره¬های آموزشی مرتبط با اهداف مشترک، برگزاری و پشتیبانی همایش¬ها، سمینارها، گردهمایی¬ها، کارگاه آموزشی و دوره¬های علمی تخصصی با استفاده از ظرفیت¬های آموزشی واسناد ومدارک علمی وکتابخانه¬ای طرفین، تشکیل کمیته¬های علمی وفنی مشترک به‌منظور پشتیبانی تکنیکی انجام، بررسی، برنامه¬ریزی وتدوین طرح¬های مشترک مورد نیاز درسطح استانی، ملی، منطقه¬ای وبین¬المللی، از جمله مفاد این تفاهم‌نامه است.

همچنین کمیسیون ملی یونسکو- ایران و دانشگاه خوارزمی در انتشار کتب، مجلات و مقالات علمی حاصل از نتایج طرح¬های مشترک در زمینه¬های مورد توافق، برگزاری نمایشگاه در زمینه¬های مورد توافق، تبادل تجارب واستفاده از توان اساتید وکارشناسان، منابع و اطلاعات علمی، امکانات اجرایی طرف¬ها، معرفی توانمندی¬های دانشگاه و کمیسیون به سایر دستگاه¬ها یا ارگان¬های داخلی و خارجی، با یکدیگر همکاری می‌کنند.

همچنین مقرر شد مراحل عملیاتی شدن این تفاهم نامه با تشکیل یک کمیته اجرایی با حضور نمایندگان طرف¬ها شامل ریاست پژوهشکده کاربردی بلایای طبیعی از طرف دانشگاه و مدیر گروه آموزش کمیسیون ملی یونسکو- ایران از طرف این کمیسیون پیگیری شود و این کمیته به‌صورت منظم جهت نظارت و پیشبرد تفاهم‌نامه تشکیل جلسه دهد.

گفتنی است در این جلسه نسرین فخری، مدیر گروه آموزش و آرش امینی مدیرکل حوزه ریاست کمیسیون ملی یونسکو- ایران و سید محمود فاطمی عقدا، رئیس پژوهشکده کاربردی بلایای طبیعی و مدیریت ریسک و مرتضی تهامی، معاون فرهنگی دانشگاه خوارزمی حضور داشتند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همکاری کمیسیون ملی یونسکو- ایران با دانشگاه خوارزمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..