تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برنامه‌های مهم مایکروسافت برای رویداد E3 سال آینده

برنامه‌های مهم مایکروسافت برای رویداد E3 سال آیندهبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، زمان برگزاری رویداد E3 به عنوان مهم‌ترین روز‌های صنعت بازی‌های ویدئویی در سال محسوب می‌شود، اتفاقی که در طی آن تمام شرکت‌های بزرگ با برگزاری کنفرانس‌های اختصاصی از عناوین جدید خود رونمایی کرده و برنامه‌های آینده استودیو‌های بازی‌سازی را بازگو می‌کنند، طرفداران بازی‌های ویدئویی از روز‌ها قبل از شروع E3 خود را آماده این رویداد کرده و به دنبال آخرین اخبار و شایعات مربوط به این رویداد هستند، اما امسال رویداد E3 همانطور که پیش‌بینی می‌شد، ناامیدکننده برگزار شد، دلیل اصلی این اتفاق عدم حضور سونی در این رویداد بود، سونی پیش‌تر اعلام کرده بود که در E3، ۲۰۱۹ کنفرانسی نخواهد داشت، به همین جهت، با عدم حضور شرکت سونی که هرساله بهترین کنفرانس E3 را برگزار می‌کند، دیگر شرکت‌ها نیز انگیزه‌ای برای خودنمایی و رقابت نداشتند و به این ترتیب عناوین زیاد و پرطرفداری در این رویداد معرفی نشد.

برنامه‌های مهم مایکروسافت برای رویداد E3 سال آینده

یکی از ضعیف‌ترین کنفرانس‌های امسال به شرکت مایکروسافت تعلق داشت که انتظار می‌رفت با عدم حضور رقیب شماره اول خود "سونی" نمایشی درخشان در E3 داشته باشد، اما این شرکت معرفی عناوین مهم خود را به سال آینده موکول کرد، یکی از محبوب‌ترین و درخشان‌ترین بازی‌های مایکروسافت که پیش‌بینی می‌شد در E3، ۲۰۱۹ از آن رونمایی شود، نسخه جدید بازی Halo با نام Halo Infinite بود. البته مایکروسافت با انتشار پیش‌نمایش ویدئویی این بازی، اطلاعتی از آن را منتشر کرد، اما زمان عرضه آن حداقل تا پس از E3، ۲۰۲۰ به طول خواهد انجامید و به همین دلیل رویداد سال آینده E3 محل اصلی رونمایی از Halo Infinite خواهد بود. البته این منحصر به بازی‌های مایکروسافت نبوده و تمامی شرکت‌ها عرضه عناوین مهم خود را تا سال آینده به تعویق انداخته و تنها با پخش پیش‌نمایشی از این بازی‌ها، طرفداران را با فضا و محیط بازی آشنا کردند.

برنامه‌های مهم مایکروسافت برای رویداد E3 سال آینده

با این اتفاق E3، ۲۰۲۰ به طور قطع یکی از درخشان‌ترین سال‌های E3 خواهد بود، در این رویدا تمامی عناوین و بازی‌های محبوب مورد انتظار معرفی شده و تاریخ عرضه آن‌ها (که احتمالا تا پایان سال ۲۰۲۰ خواهد بود) اعلام می‌شود.

برنامه‌های مهم مایکروسافت برای رویداد E3 سال آینده

برنامه‌های مهم مایکروسافت برای رویداد E3 سال آینده

یکی از شاخص‌ترین عناوین معرفی شده مایکروسافت در سال آینده، Halo Infinite خواهد بود، کری لی یکی از کارگردانان بازی‌های ویدئویی مایکروسافت درمورد روند ساخت این بازی اعلام کرد:" تولید و عرضه یک بازی چالش بزرگی است و لحظه به اشتراک گذاشتن اطلاعات بازی‌های مختلف و دید ما با مخاطبان، برای ما بسیار ارزشمند است. من نیز از به اشتراک گذاری اطلاعات بیشتر در مورد Halo Infinite با مخاطبان هیجان دارم و این اتفاق در آینده خواهد افتاد. رویداد E3، ۲۰۲۰ لحظه مهم و بزرگی برای Halo Infinite خواهد بود. "

طبق اطلاعات موجود این بازی در اواخر سال ۲۰۲۰ برای ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس اسکارلت و رایانه‌ای شخصی عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید:تصاویر جدید بازی Cyberpunk 2077 منتشر شدند + عکس

انتهای پیام/

برنامه‌های مهم مایکروسافت برای رویداد E3

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برنامه‌های مهم مایکروسافت برای رویداد E3 سال آینده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..