تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همراه داشتن چه وسایلی برای سفر حج لازم است؟

همراه داشتن چه وسایلی برای سفر حج لازم است؟به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیر کاروان، به شما لوازمی که جهت انجام مناسک حج باید به همراه داشته باشید، گوشزد خواهد کرد.

آن‌چه در این‌جا بیان می‌‏شود، لوازم بهداشتی است که برای حفظ سلامت شما ضروری است. ‏ دمپایی راحت غیرابری با کف عاج‌دار، کیسه کفش، شامپو با صابون بدون بو و معمولی، بند عینک (برای افراد عینکی) و یک ‏عینک اضافی، طلق محافظ عینک جهت استفاده در رمی جمرات، ماسک پِرِسی یا چسبی حداقل ٥٠ عدد، لیوان اختصاصی، نوار ‏بهداشتی (ویژه بانوان)، تیغ خودتراش، خودتراش برای حلق آقایان، حوله و شانه، ناخن‌گیر، قیچی کوچک، پیش‌بند ضخیم به ابعاد ‏یک متر دریک متر (برای حلق آقایان)، نخ‌دندان، خمیردندان، مسواک، کلاه برای آقایان، چتر برای خانم‌ها، دارو‌های اختصاصی به ‏مقدار مورد نیاز (حداقل برای ٣٥ روز)، کرم یا لوسیون ضدآفتاب برای استفاده در مواقع مجاز (برای افرادی که به آفتاب حساس ‏هستند). ‏ سجاده (برای جلوگیری از استنشاق مواد آلوده و حساسیت‌زا در کف زمین).

منبع: روزنامه شهروند

انتهای پیام/

وسایل و ملزومات مورد نیاز در سفر حج‏



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همراه داشتن چه وسایلی برای سفر حج لازم است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..