تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضد انقلاب داخلی کیست؟ + فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،«یک جبهه‌ی احزاب عجیب‌وغریبی مثل جنگ احزاب صدر اسلام در ابعاد چند میلیون برابر، علیه جمهوری اسلامی تشکیل شده، همه‌جور کاری که توانسته‌اند انجام داده‌اند؛ تحریم کرده‌اند، تبلیغات کرده‌اند، جنگ کرده‌اند، توطئه‌ی امنیّتی کرده‌اند؛ همه‌جور کاری که می‌توانستند انجام داده‌اند. شما امروزِ این ملّت را مقایسه کنید با چهل سال قبل، اوّل انقلاب؛ اقتدار این ملّت، عظمت این ملّت، پیشرفت این ملّت، علم این ملّت، حضور قوی بین‌المللی این ملّت قابل مقایسه‌ی با اوّل [نیست]. روزبه‌روز پیشرفت کرده؛ ملّت، این است. شما عصاره‌ی فضایل این ملّتید؛ پس ببینید، بدانید چه‌جوری باید رفتار کنید. این ملّت، ملّتی است که باایمان است، باعلم است، بااعتمادبه‌نفس است، مستقل است، امتیازات خودش را می‌داند و بر این امتیازات پا می‌فشارد. چهل سال از انقلاب می‌گذرد.»

از جنگ احزاب تا جنگ امروز/۱۰

این بخشی از سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ ایشان با نمایندگان و کارکنان مجلس شورای اسلامی است که شرایط فعلی کشور را بی‌شباهت به شرایط جنگ احزاب نمی‌دانند و بیان می‌کنند: «جبهه امروز دشمن علیه جمهوری اسلامی شبیه جنگ احزاب است»

بیشتر بخوانید: بشارت جبرئیل در جنگ احزاب به پیامبر اکرم(ص) + فیلم

از جنگ احزاب تا جنگ امروز/۱۰

حجت الاسلام والمسلمین سید جواد بهشتی خطیب و کارشناس امور قرآنی در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اشارات قرآن کریم به تاریخ و بیانات رهبر معظم انقلاب درباره شباهت جنگ احزاب به جبهه دشمن علیه ایران اظهار کرد: تاریخ روایتگر اتفاقات نسل پیشین ماست. مسلمانان در مدینه متوجه حضور چندین هزار نفره کفار شدند و از سویی از وجود ضدانقلابیون در شهر مدینه آگاه بودند. یک جنگ تمام عیار در حال وقوع بود. قرآن کریم در سوره احزاب این اقشار مختلف را که به شکل های مختلف با اسلام دشمنی می کردند را این‌گونه توصیف می‌کند: «وَ إِذْ قالَتْ طائِفَةٌ مِنْهُمْ یا أَهْلَ یَثْرِبَ لا مُقامَ لَکُمْ فَارْجِعُوا»؛ سپس قرآن می‌گوید: «وَیَسْتَأْذِنُ فَرِیقٌ مِنْهُمُ النَّبِیَّ یَقُولُونَ إِنَّ بُیُوتَنَا عَوْرَةٌ وَمَا هِیَ بِعَوْرَةٍ ۖ إِنْ یُرِیدُونَ إِلَّا فِرَارًا».

وی درادامه گفت: امتحان بزرگی در کشور ما درحال انجام است و خوشا به حال کسانی که در این امتحان الهی سربلند بیرون آید، با وفا بمانند و به وعده های خدا دل ببندند، چراکه خداوند با صابران است و پیروزی از آن مقاومت کنندگان خواهد بود. 

مشروح این گفتگو را در زیر مشاهده کنید:

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضد انقلاب داخلی کیست؟ + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..