تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاثیر کیفیت خواب در کاهش وزن

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، این پژوهش که توسط دانشگاه لیدز صورت گرفته تأکید می‌کند، افراد برای داشتن بدن لاغر و سالم به خواب کافی نیاز دارند. محققان باور دارند، یک استراحت شبانه ۷ الی ۸ ساعته بیش از صد‌ها رژیم غذایی لاغری مؤثر است؛ در کنار خواب کافی، پیروی کردن از یک رژیم غذایی سالم و تحرک فیزیکی قطعاً نتیجه‌ای رضایت‌بخش به دنبال خواهد داشت.

تاثیر کیفیت خواب در کاهش وزن

به گفته پژوهشگران، خواب کافی همچنین بر کنترل سطح قند خون تأثیر می‌گذارد و فرد را از پرخوری در امان نگه می‌دارد. بدین ترتیب، اگر خواب منظم و به اندازه کافی باشد به میزان قابل توجهی در سلامت بدن افراد نقش ایفا می‌کند و بیماری‌ها را رفع می‌کند.

محققان دانشگاه لیدز می‌گویند: «آشفتگی و خواب نامنظم منجر به ترشح بیشتر هورمون گرلین می‌شود؛ هورمون گرلین که مسئول افزایش اشتهاست در پی این بی‌نظمی با ترشح بیشتر منجر به چاقی افراد می‌شود».

منبع : فارس

انتهای پیام/

آیا یک استراحت شبانه ۷ الی ۸ ساعته بیش از صد‌ها رژیم غذایی لاغری مؤثر است؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاثیر کیفیت خواب در کاهش وزن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..