تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلم‌های مستند پتانسیل بالایی برای اکران عمومی دارند

یک مستندساز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

هادی معصوم دوست مستندساز کشورمان، درباره سینمای مستند و اکران آن در گروه هنر و تجربه به خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: سینمای هنر و تجربه آمد تا از فیلم های مستند حمایت کند؛ پس ملاک برای اکران فیلم ها فقط فروش نیست و سلیقه‌سازی مطرح است. می‌توان گفت که در سینمای مستند طی سال‌های گذشته فیلم‌های بسیار خوبی ساخته شد؛ فیلم هایی که از نظر ساختار و موضوعات و مسائل محتوایی، قابلیت اکران و قدرت سلیقه‌سازی دارند.

وی افزود: در سال‌های گذشته فیلم‌های مستندی اکران شدند که نسبت به برخی از آثار سینمایی فروش بهتری داشتند؛ اصلاً نمی‌خواهم فیلم‌های سینمایی و مستند را با هم قیاس کنم که قیاسی مع الفارق است بلکه از پتانسیل بالای سینمای مستند که می‌توانند در اکران عمومی موفق باشند، صحبت می کنم.

این کارگردان در پایان تأکید کرد: این ظرفیت وجود دارد که فیلم‌های مستند بیشتری در بخش هنر و تجربه نمایش داده شود.

گفتنی است این روزها مستند «روزی که رفت» به کارگردانی معصوم دوست مراحل پایانی صداگذاری را سپری می‌کند. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلم‌های مستند پتانسیل بالایی برای اکران عمومی دارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..