تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پشت پرده واردات کره!

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  گزارش «معاونت بررسی‌های اقتصادی» اتاق بازرگانی تهران نشان می‌دهد که در دو ماه امسال بیش از ۲۵ هزار تن کَره وارد کشور شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۴.۴ برابر شده است.

از سوی دیگر، میزان واردات این کالا از ابتدای سال تا ۱۸ خرداد، قریب به ۴۰ هزار تن بوده است که از کل واردات سال ۹۷ به میزان ۳۲.۶ هزار تن بیشتر است.

پشت پرده واردات کره!

این که این میزان بالای واردات کره با دلار ۴۲۰۰ تومانی بر اساس کدام مجوز‌ها صورت گرفته و همچنین نحوه نظارت بر تعیین میزان نیاز کشور و تخصیص ارز چگونه بوده، قابل تامل است.

بیشتر بخوانید: چقدر ارز صرف واردات کَره شده است؟ + جدول

این میزان واردات کره در تنها دو ماه می‌تواند گویای این موضوع باشد که احتمالاً برخی واردکنندگان از تصمیم آینده دولت مبنی بر حذف ارز ترجیحی برای واردات این کالا مطلع بوده اند و به عبارتی در این زمینه برای برخی افراد، رانت اطلاعاتی وجود داشته است.

منبع: روزنامه خراسان

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پشت پرده واردات کره!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..