تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فراخوانی شرکت بی‌ام‌و برای دو مدل تازه معرفی شده

فراخوانی شرکت بی‌ام‌و برای دو مدل تازه معرفی شدهبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت‌های مختلف خودروسازی گاهی به دلیل وجود یک نقض‌فنی در تولیدات خود، مدل‌های دارای مشکل را فراخوانی می‌کنند، با این‌کار مالکان خودرو باید در تاریخ مشخص شده، وسیله نقلیه خود را به نمایندگی‌های مجاز شرکت مبدا برده تا متخصصان آن شرکت به صورت رایگان، ایراد خودرو را برطرف سازند، این اتفاق به نوعی تعهد شرکت خودروساز به مدل‌های معرفی شده خود را نشان می‌دهد و از طرفی نشان دهنده ضعف در تولیدات برند‌های بزرگ و کوچک صنعت خودروسازی است، اما در هر صورت انتشار چنین خبری برای برند و مدل فراخوانی شده، تاثیرات منفی خواهد داشت.

در بازار امروزه برخی شرکت‌ها فراخوانی‌های بسیار کمی برای مدل‌های خود دارند، به طوری که خبر فراخوانی مدل‌های آن برند بسیار تعجب آور است، چنین اتفاقی به تازگی برای شرکت بی‌ام‌و و مدل تازه عرضه شده این برند رخ داده است، بی‌ام‌و تنها چند ماه پس از عرضه نسخه جدید مدل M2 Competition برای این مدل فراخوانی صادر کرده است، اتفاقی که کمتر برای شرکتی به اعتبار بی‌ام‌و رخ می‌دهد.

فراخوانی شرکت بی‌ام‌و برای دو مدل تازه معرفی شده

این مدل دارای پیشرانه ۳.۰ لیتری توربو دوقلو با ۴۰۴ اسب‌بخار قدرت و ۴۰۵ پوند‌فوت گشتاور است. مدل جدید بی‌ام‌و M2 صفر تا صد کیلومتر در ساعت را در ۴۰۴ ثانیه طی می‌کند و نهایت سرعت آن به ۲۰۸ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

فراخوانی شرکت بی‌ام‌و برای دو مدل تازه معرفی شده

طبق بیانیه جدید اداره ملی امنیت بزرگ‌راه‌ها، این فراخوانی شامل نسخه‌های 230i، 230i xDrive، M240i، M240i xDrive، 430i، 430i xDrive، 440i، 440i xDrive و 330i xDrive اسپرت‌واگن مدل‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ خودرو‌های M2 Competition به همراه M4 کوپه و M4 سقف جمع‌شونده می‌شود. مشکل موجود مربوط به کیسه‌هوا بوده که عملکردی نادرست دارد، به طور کلی ۵ هزار و ۷۲ خودرو از مدل‌های یاد شده تحت تاثیر این مشکل بوده و باید به تعمیرگاه‌ها اعزام شوند.

فراخوانی شرکت بی‌ام‌و برای دو مدل تازه معرفی شده

براساس اعلام اداره ملی امنیت بزرگ‌راه‌ها، کیسه هوا این مدل‌ها در هنگام تصادف و آسیب‌دیدگی خودرو با پیچ‌خوردگی رها شده و این مورد موجب می‌شود تا کیسه هوا به درستی باد نشود، از این رو احتمال مصدومیت ناشی از حوادث به شدت بالا رفته که از این رو، این ایراد باید به سرعت رفع شود. این نقص توسط شرکت امنیت خودرو Joyson کشف و اطلاع‌رسانی شد.

فراخوانی شرکت بی‌ام‌و برای دو مدل تازه معرفی شده

نمایندگی‌های بی‌ام‌و برای رفع این مشکل باید ماژول کیسه هوا را به طور کلی تعویض کنند، طبق اعلام این شرکت، پذیرش خودرو‌ها از هفته آینده آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:همکاری فولکس‌واگن و بی‌ام‌و در تولید بزرگ‌ترین کارخانه باتری لیتیم‌یونی در اروپا 

انتهای پیام/

فراخوان شرکت بی ام و



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فراخوانی شرکت بی‌ام‌و برای دو مدل تازه معرفی شده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..