تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش قابل توجه صادرات محصولات هوآوی به کشورهای مختلف جهان

سقوط قابل توجه صادرات محصولات هوآوی به کشورهای مختلف جهانبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هوآوی در سال گذشته میلادی بیش از ۲۰۶ میلیون دستگاه گوشی هوشمند به نقاط مختلف جهان ارسال کرد و در سه ماهه اول سال جاری میلادی نیز توانست ۵۹ میلیون دستگاه از تلفن‌های همراه خود را به فروش برساند. همین میزان از فروش سبب شده بود هوآوی بعد از سامسونگ بزرگ‌ترین تولید کننده گوشی‌های هوشمند در جهان باشد.

بیشتر بخوانید: هوآوی به دنبال جایگزینی اندروید با یک سیستم عامل روسی

اما سیاست‌های تجاری آمریکا با چین و قطع ارتباط تعداد زیادی از شرکت‌های بزرگ فناوری آمریکایی با شرکت هوآوی سبب شد، این شرکت چینی دچار آسیب‌های اقتصادی زیادی شود و ناگهان با افت شدید سفارش گوشی‌های هوآوی از سوی مشتریان خود و در نتیجه کاهش قابل توجه صادارت مواجه گردد. در سال ۲۰۱۶ میلادی یک کارشناس چینی پیش‌بینی کرده بود، هوآوی در سال ۲۰۲۱ با بیشترین میزان محبوبیت در جهان مواجه می‌شود و بالاتر از اپل و سامسونگ بزطرگ‌ترین تولید کننده تلفن همراه هوشمند در جهان خواهد بود.

دونالد ترامپ رییس جمهور ایالات متحده آمریکا با تهدید دانستن محصولات هوآوی برای شهروندان آمریکا، تمامی شرکت‌‎های فناوری این کشور را ملزم به قطع ارتباط با هوآوی کرده است و همین موضوع تنزل موجب عدم همکاری شرکت‌هایی مانند گوگل، کوالکام، اینتل و تعدادی دیگر از شرکت‌ها با هوآوی شده است. با شرایط پیش آمده تاکنون پیش‌بینی کارشناس چینی غلط بوده است و حال باید منتطر ماند و دید تا سال ۲۰۲۱ چه اتفاقی می‌افتد.

سقوط قابل توجه صادرات محصولات هوآوی به کشورهای مختلف جهان

آمار منتشر شده از سوی شرکت هوآوی حاکی از آن است صادرات این شرکت در ادامه سال جاری ۴۰ تا ۶۰ میلیون دستگاه خواهد بود که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهشی ۶۰ درصدی را نشان می‌دهد. نگرانی‌های موجود از چگونگی همکاری گوگل و هوآوی برای پشتیابانی از سیستم عامل اندروید و عدم تامین قطعات سخت افزاری پردازنده‌های قدرتمند موجود در جهان برای استفاده در گوشی‌های هوآوی سبب شده حتی معرفی پرچمداران جدید هوآوی نیز با تغییر در برنامه مواجه شوند و در زمانی دیرتر معرفی گردند.

انتهای پیام/

آینده نامعلوم هوآوی برای فروش محصولات در مناطق مختلف جهان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش قابل توجه صادرات محصولات هوآوی به کشورهای مختلف جهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..